Salg af ØBG skrabelodder

dato

Nyheden er fra ØBG Håndbold

Kære spillere, forældre og trænere,

Som I ved, arbejder vi hårdt på at skaffe penge til håndboldafdelingen og vores nye hal. Vi gentager derfor tiltaget fra sidste år med, at alle medlemmer i ØBG skal sælge ØBG-skrabelodder.

 år bliver der tale om juleskrabelodder, hvor man skraber et nummer og straks kan se om man har vundet. Lodderne kan sælges helt frem til 10.01.20 og derfor kan lodderne bruges mere bredt end sidste å– f.eks. kan skrabelodderne anvendes til adventsgaver, værtindegaver, til familie, venner, bekendte, arbejdspladsen eller noget helt andet.

Der bliver trykt 10.000 stk. og målet er selvfølgelig at vi får solgt alle lodderne, så vi får brug for hjælp fra alle klubbens medlemmer.

 

Vi har lært af sidste års erfaringer og derfor starter vi i år med et fælles event på tværs af ØBGs afdelinger (ala Kræftens Bekæmpelses indsamlinger), hvor vi stemmer dørklokker i hele Balle og Buskelund den 9. november. Eventet vil forløbe således:

·        Der oprettes en offentlig Facebook gruppe kaldet ”ØBG Skrabelod 2019, hvor indsamlere kan melde sig og registrere hvilken vej, de vil sælge på.

·        Der skabes overblik over de veje, der skal besøges og man kan på FB-gruppen booke en vej

·        Skrabelodderne udleves til indsamlerne mellem 9.30 og 10.00 ved Buskelundhallen. Indsamlerne gir’ den gas i nogle timer. Fra 14.30-15.00afleverer indsamlerne midler og evt. overskydende lodder ved Buskelundhallen.

·        Der vil være mulighed for MobilePay-betaling og indsamlerne får et lamineret kort med, hvor MobilePay-nummer mv. fremgår.

 

Vi skal i håndbold selvfølgelig også vise stor opbakning til salget af skrabelodderne. Den nye hal kommer i høj grad vores afdeling til gavn, da flere af vores træninger, nu kan foregå lokalt og kampene kan foregå i en hal med tribune til de heppende forældre.

Det er derfor meget vigtigt at alle vores håndboldhold er repræsenteret til indsamlingen d. 9. november.

 

Efter den fælles indsamlingsdag får de enkelte afdelinger i ØBG udleveret de resterende lodder til eget salg. Husk, at overskuddet fra både den fælles indsamlingsdag og salget af de resterende lodder deles med 50% til de enkelte afdelinger i ØBG herunder Håndbold og 50% til den nye hal.

 

Vi har brug for – og forventer – at du som medlem i ØBG tager stor del i denne opgave, så vi kan få et rigtig succesfuldt salg i første omgang på den fælles indsamlingsdag men også herefter. 

 

Hvis der er spørgsmål er du velkommen til at kontakte formand for ØBG Håndbolds bestyrelse Lars Pedersen på llp@merton.dk eller på 4010 0344

 

På forhånd mange tak for hjælpen.

ØBG Håndbold bestyrelsen

  • Kilde: ØBG Håndbold