Administrativ kollega søges til Staben i Sundhed og Omsorg i Silkeborg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Staben i Sundhed og Omsorg i Silkeborg Kommune søger vi en dygtige kollega til at arbejde med forskellige administrative opgaver. Som ny kollega indgår du i et samarbejde med seks andre administrative medarbejdere foruden andre kollegaer i Staben om at løse opgaver i fællesskab.

Du har lyst til at arbejde i en stor organisation, hvor resultater skabes sammen med forskellige mennesker og faggrupper, og sætter en ære i at udfylde din rolle med at løse vigtige administrative og praktiske opgaver.

Ny kollega til vores administrative gruppe

Du hjælper afdelingen med at løse administrative opgaver i et team med administrative kolleger om fælles opgaver. Du sætter en ære i at gøre hverdagen nemmere for vores daglige ledere i bl.a. myndighed, i hjemmeplejen, på plejecentre, i aktivitetscentre mv. ved fx at:

  • Lave bogføring, indkomne og udgående fakturabehandling og borgeropkrævninger
  • Lave beskrivelse af og koordinere små og mindre bestillinger mellem vores daglige ledere i driftsenheder og kommunens ejendomsafdeling  
  • Behandle borgerhenvendelser om handicapkørsel, plejevederlag, brevkassedispensation
  • Ajourføre intranet og hjemmeside med kontaktinfo og stillingsopslag – sammen med webteamet
  • Til- og framelde kursusdeltagere i vores online kursusportal Plan2Learn
  • Understøtte og koordinere udarbejdelsen af lokale beredskabs- og evakueringsplaner
  • Administrere funktionspostkasser og maildistributionslister
  • Daglige administrative opgaver, fx booker møder, journalisering, hente og scanne fysisk post og mindre serviceopgaver, som får afdelingen til at fungere

Hvem er du?

Du har en administrativ uddannelse og gerne erfaring med kommunale opgaver. 

Du motiveres af at have en aktiv og administrativ rolle i fællesskaber og sætter en ære i at servicere andre og sørge for, at der er styr på de ting, du har ansvaret for.

Du er optaget af at yde god service over for borgere, ledere og kollegaer, du eventuelt servicerer. Du har overblik og er god til at tænke sammenhænge og finde løsninger, når du møder udfordringer eller forandringer. Du motiveres af, at vi lykkes med opgaverne som samlet stab. Du forstår at arbejde i et fortroligt rum, og er ikke tilbageholdende med at tage initiativ til opfølgning på møder eller beslutninger.

Du har desuden gode it-kompetencer og er klar på at arbejde i de (nye) systemer, som vi bruger (primært MS Office, Outlook, Acadre, Emply, KMD Nexus, Prisme365, Plan2Learn mv.)

Som person er du serviceminded og befinder dig godt i et ambitiøst og uhøjtideligt arbejdsfællesskab med forskellige fagligheder, og hvor alle bidrager med hver sin rolle.

Vi kan tilbyde dig

En bred vifte af arbejdsopgaver, hvor du kan udfylde en meget vigtig administrativ rolle i forskellige arbejdsfællesskaber. Du vil opleve gode muligheder for fleksibilitet i dagligdagen og i tilrettelæggelsen af eget arbejde.

Du vil træde ind i en stab, hvor vi vægter tillid, humor og trivsel højt og har en uformel omgangstone og gode kollegaer.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt. 

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Tiltrædelse ønskes fra 1. oktober 2024 (eller tidligere).

Om os

Stillingen er forankret i Staben i Sundhed og Omsorg. Staben hjælper afdelingen med betjening af fagudvalg og Afdelingsledelsen, strategiske tværgående indsatser og projekter, kvalitetsarbejde, økonomistyring, digitalisering mv. 

Sundheds- og Omsorgsafdelingen samarbejder med borgere om at styrke sundhed og fremme borgerens selvstændige og meningsfulde liv i pleje- og sundhedsfaglige indsatser i hjemme- og sygeplejen, daghjem, midlertidige pladser, plejehjem, aktivitetscentre, sundhedshus mv.     

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Stabens sektionsleder Steffen Ranfelt Laugesen på telefon 2429 5003 (eller send sms herom frem til 1. august 2024).
 
Ansøgningsfrist søndag 18. august 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 22. august 2024.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere. 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Søvej 1, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084448

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook