Administrativ medarbejder til Borgerservice og PPL

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en administrativ uddannelse og lyst til at arbejde deltid, så læs videre.

Borgerservice og PPL (Pædagogisk Praksis og Læring) søger en delt medarbejder. Din arbejdstid vil være delt mellem Kultur- og Borgerserviceafdelingen og Skoleafdelingen. Fordelingen er 12 timer/uge ved Borgerservice og 8 timer/uge ved PPL. Som udgangspunkt delt på hhv. 3 og 2 dage/uge. 

Du vil blive ansat med reference til funktionsleder i Borgerservice og have fysisk placering på rådhuset, både når du arbejder i Borgerservice og ved PPL.  

Arbejdsopgaver i Borgerservice

  • Sagsbehandling af kørekortsager
  • Scanning af ankomne pas ved behov
  • Hjælpe med udlevering af pas ved behov

Arbejdsopgaver ved PPL

  • Indhente skriftlige forældresamtykke ved oversendelse af PPR-sager fra andre kommuners PPR-enheder
  • Ved behov fremsende relevante PPR-sagsakter til andre kommuners PPR-enheder
  • Bistå PPL’s specialkonsulent ved oversendelse af PPR-sager i forbindelse med visitation
  • Andre mindre administrative opgaver

Din profil

Vi ønsker at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne kontoruddannelse indenfor offentlig administration. 

Derudover skal du:

  • have lyst til at lære nyt
  • være god til at tage styring og ansvar for egne opgaver
  • kunne arbejde selvstændigt men samtidig indgå i teams
  • trives i en omskiftelig hverdag
  • være servicemindet
  • have et godt humør

Vi kan tilbyde

Både i Borgerservice og ved PPL vil du blive mødt af imødekommende kolleger, godt humør og en uformel omgangstone. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt egen planlægning af arbejdstimernes placering indenfor en given ramme. 

Silkeborg Kommune har røgfri arbejdstid.

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2024. 

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder i Borgerservice Sofie D. Martinussen på tlf. 2860 2423 (træffes dog ikke i uge 7).
 
Ansøgningsfrist mandag 26. februar 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 6. marts 2024.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere. 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Søvej 1, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990683

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook