BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Midtjysk Brand & Redning søger hurtigst muligt og senest 1. april 2024 en medarbejder til vores administration, placeret på brandstationen i Silkeborg.
Midtjysk Brand & Redning er et fælleskommunalt beredskab mellem Viborg og Silkeborg Kommuner.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.
Arbejdsopgaverne :
- Lønadministration
- Bogføring samt udskrivning af fakturaer i Prisme 365
- Regnskabsafstemning
- Telefonpasning, posthåndtering
- Diverse administrative opgaver
- Ad hoc opgaver
Vi forventer, at du :
- Har en relevant uddannelse for at kunne bestride stillingen
- Arbejder målrettet, struktureret og selvstændigt
- Har gode kommunikationsevner, både skriftlig og mundtlig
- Er fleksibel, servicemindet med en høflig optræden, helhedsorienteret
- Kan fremvise en ren straffeattest
- Er typen, der er interesseret i såvel nye som rutineprægede opgaver
- Gerne kendskab til Silkeborg Dataløn, EG Optima samt Prisme 365, men dog ikke nogen betingelse
Vi lægger vægt på at du :
- Har erfaring med og flair for IT og administrative opgaver
- Har erfaring fra lignende stilling
- Er positiv af sind og ser muligheder frem for begrænsninger
Vi tilbyder :
- En spændende arbejdsplads, hvor to dage ikke er ens
- Et samarbejde med kompetente og engagerede kolleger
Læs mere om Midtjysk Brand & Redning på vores hjemmeside https://mjbr.dk/ eller følg os på Facebook.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information :
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Vagn Erik Jensen på tlf. 40 36 60 02.
Ansøgningsfrist mandag 19. februar 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Bemærk: det er Silkeborg Kommune der håndterer rekrutteringen.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Midtjysk Brand & Redning, Kejlstrupvej 99C, 8600 Silkeborg.
Ansættelse ved Midtjysk Brand & Redning afhænger af fremvisning af privat straffeattest, samt for nogle medarbejdergrupper en børneattest og/eller en sikkerhedsgodkendelse til sikkerhedsniveau ”Hemmelig”, der kan opretholdes i hele ansættelsen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Kejlstrupvej 99 C, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979569