Administrativ medarbejder til Midtjysk Brand & Redning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Midtjysk Brand & Redning søger hurtigst muligt og senest 1. april 2024 en medarbejder til vores administration, placeret på brandstationen i Silkeborg.

Midtjysk Brand & Redning er et fælleskommunalt beredskab mellem Viborg og Silkeborg Kommuner. 

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Arbejdsopgaverne :

  • Lønadministration
  • Bogføring samt udskrivning af fakturaer i Prisme 365
  • Regnskabsafstemning
  • Telefonpasning, posthåndtering
  • Diverse administrative opgaver
  • Ad hoc opgaver

Vi forventer, at du :

  • Har en relevant uddannelse for at kunne bestride stillingen
  • Arbejder målrettet, struktureret og selvstændigt
  • Har gode kommunikationsevner, både skriftlig og mundtlig
  • Er fleksibel, servicemindet med en høflig optræden, helhedsorienteret
  • Kan fremvise en ren straffeattest
  • Er typen, der er interesseret i såvel nye som rutineprægede opgaver
  • Gerne kendskab til Silkeborg Dataløn, EG Optima samt Prisme 365, men dog ikke nogen betingelse

Vi lægger vægt på at du :

  • Har erfaring med og flair for IT og administrative opgaver
  • Har erfaring fra lignende stilling
  • Er positiv af sind og ser muligheder frem for begrænsninger

Vi tilbyder :

  • En spændende arbejdsplads, hvor to dage ikke er ens
  • Et samarbejde med kompetente og engagerede kolleger

Læs mere om Midtjysk Brand & Redning på vores hjemmeside https://mjbr.dk/ eller følg os på Facebook.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Yderligere information :

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Vagn Erik Jensen på tlf. 40 36 60 02.

Ansøgningsfrist mandag 19. februar 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Bemærk: det er Silkeborg Kommune der håndterer rekrutteringen.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Midtjysk Brand & Redning, Kejlstrupvej 99C, 8600 Silkeborg. 
 
Ansættelse ved Midtjysk Brand & Redning afhænger af fremvisning af privat straffeattest, samt for nogle medarbejdergrupper en børneattest og/eller en sikkerhedsgodkendelse til sikkerhedsniveau ”Hemmelig”, der kan opretholdes i hele ansættelsen.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Kejlstrupvej 99 C, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979569

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook