Administrativ medarbejder til Socialafdelingens Stab, Silkeborg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Silkeborg Kommune søger en administrativ medarbejder til en spændende stilling på socialområdet. 

Socialafdelingens Stab i Silkeborg Kommune søger pr. 1. april 2024 en administrativ medarbejder, der brænder for at løse en bred vifte af opgaver på tværs i hele Socialafdelingen, herunder løn- og personaleopgaver, egenbetaling, bogføring samt automatisering af arbejdsgange/robotbogføring.   

Dine arbejdsopgaver løses i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer og eksterne samarbejdspartnere. Nogle gange er du tovholder på opgaverne, mens du i andre tilfælde indgår i arbejdsgrupper om løsningen af egne opgaver.  

Opgaverne

Opgaverne er både mangeartede og omskiftelige, hvorfor du skal kunne finde dig til rette med både større driftsopgaver og diverse administrative supportopgaver. Snitfladerne til den øvrige organisation er vidtrækkende og du vil bl.a. arbejde med: 

  • Administrative opgaver, herunder bogføring, egenbetaling, ansættelser mv.
  • Servicering af udfører, den administrative ledelse og det politiske niveau
  • Planlægning af møder, formidlingsopgaver og materiale i relation hertil
  • Automatisering af arbejdsgange, herunder robotbogføring, dataproduktion mv.
  • Forbedring af arbejdsgange i tæt samspil med kollegaer og ledere indenfor afdelingens fire sektioner

Du skal derfor være indstillet på, at din opgaveportefølje kan ændre sig over tid, ligesom vi er indstillet på at tilpasse stillingen til eventuelle kvalifikationer, du måtte have.

Staben

Stabens rolle er bl.a. at bidrage til sammenhængskraften på tværs af Socialafdelingen samt tilgrænsende forvaltningsområder. Hovedområderne omfatter administrativ og juridisk understøtning af Socialafdelingen, økonomistyring – både centralt og decentralt, IT/digitalisering, planlægning og strategiformulering samt generel betjening af det politiske niveau. Staben er tværfagligt sammensat og kompetenceniveauet er højt blandt de 27 medarbejdere.

Staben er opdelt i et Administrativt team, Økonomiteam, konsulentteam samt et IT- og digitaliseringsteam. Stillingen er som udgangspunkt forankret i det Administrative team, men snitfladerne til de øvrige teams er mange. 

Din profil

Du har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration, administrationsøkonom /-bachelor mv. Desuden leder vi efter følgende kompetencer: 

  • Du er servicemindet, udadvendt og har interesse i administrativ support – måske med erfaring fra arbejdet i en politisk ledet organisation
  • Du er nysgerrig på hvordan opgaven løses bedst og interesseret i at anvende de teknologiske muligheder til at optimere processen
  • Du har tålmodighed og overblik, som også længerevarende opgaver og mål kræver
  • Du trives med en omskiftelig hverdag, hvor du ikke altid kan planlægge, hvad der kommer til at ske, men er god til at tage ansvar og styring med egne opgaver
  • Du har gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt
  • Har engagement og kan se muligheder samt en positiv og iderig tilgang til opgaverne
  • Det er en fordel – men ikke et krav, hvis du har erfaring fra socialområdet

Vi tilbyder

  • Et spændende og udfordrende job i et engageret tværfagligt miljø
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • En uformel omgangstone, godt humør og gode kollegaer
  • En centralt placeret arbejdsplads i det midtjyske
  • En stilling på fuldtid – men familievenlig arbejdsplads med flextid

Du bliver ansat efter gældende overenskomst. Stillingen er som fysisk forankret i Socialafdelingens Stab på Silkeborg Rådhus. 

Stillingen bestræbes på at være besat pr. 1. april 2024. 

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet og vores ambitioner i Socialafdelingen, kan du kontakte teamkoordinator Daniel Grønbæk Vestergaard på tlf. 2136 8232 eller sektionsleder Karsten Binderup på tlf. 3034 3422. 
 
Ansøgningsfrist søndag 18. februar 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 27. februar 2024.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere. 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Søvej 3, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981331

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook