BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Efter kortere tid i denne stilling modtager du måske denne mail fra en arbejdsmiljøleder i kommunen.
”Jeg har fået fantastisk hjælp fra dig og dine kollegaer. I en svær situation med mange arbejdsskader, højt sygefravær og i en tid, hvor vi er udfordret på at rekruttere, arbejdede du og dine kollegaer straks sammen på tværs. Løsningerne er opstået i et samarbejde med os som arbejdsmiljøgruppe. Stor tak og ros til jer”
Du har relevant uddannelse og erfaring indenfor det forebyggende arbejdsmiljøarbejde, gerne i en kommunal kontekst, og i dit motiverede CV vil vi gerne se eksempler på hvordan din erfaring kan omsættes til netop denne stilling:
- Hvordan du arbejder eller har arbejdet med arbejdsmiljødata, såsom trivselsmålinger, arbejdsulykkeregistreringer mm. og formidling heraf
- Hvordan du arbejder eller har arbejdet strategisk og organisatorisk med arbejdsmiljøindsatser, hvordan data spiller en aktiv rolle i dette arbejde samt hvilke konkrete indsatser har du arbejdet med
- Hvordan du tilgår nye, digitale systemer
- Hvordan du samarbejder eller har samarbejdet med arbejdsmiljøgrupper, der har behov for din specialiserede faglighed og hjælp
- Hvordan du samarbejder med kollegaer omkring et fælles, sundt arbejdsmiljø for kommunens medarbejdere
- Hvordan du arbejder systematisk og kommer i mål med dine opgaver
Har du erfaring med SafetyNet, udarbejdelse af trivselsmålinger og APV vil det være en fordel, men ikke et krav. Har du anden relevant erfaring hører vi meget gerne herom.
Mere praktisk har vi brug for, at du:
- Har teknisk systemforståelse og er vant til at arbejde i excel, herunder bruge dets funktioner til behandling af større datamængder
- Har kendskab til og erfaring med arbejdsmiljøloven
- Har kørekort
- Kan arbejde gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Det er muligt at aftale færre timer
- Kan deltage i første samtale 19. september 2024 og anden samtale 24. september 2024
- Kan starte pr. 1. november 2024 eller snarest derefter
Hvad du kan forvente:
Du vil blive en del af HR og Arbejdsmiljø, der er placeret i staben Organisation og Personale på Silkeborg Rådhus. Vi er et forandringsskabende og engageret team på 15 medarbejdere med stor bredde i vores uddannelses- og erhvervsmæssige baggrund. Humøret hos os er højt og samarbejdet er essentielt ligesom kvaliteten i vores arbejde.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Lotte Jul Andersen på tlf. 2042 8382 eller arbejdsmiljøkonsulent Pernille F. Møldrup på tlf. 2166 2417.
Ansøgningsfrist mandag 9. september 2024.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Søvej 3, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100293