BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du et planlægningsgen med en skarp sans for drift og en god organisatorisk forståelse? Så er du måske vores nye arbejdstidsplanlægger.
Som arbejdstidsplanlægger ved SVO får du ansvar for at udarbejde og vedligeholde arbejdstidsplaner på to af vores botilbud, Pilebakken og Gårdhaven, med i alt ca. 150 medarbejdere. Du bliver en nøgleperson, der sikrer, at arbejdstidsplanerne er både effektive og fleksible, og at alle gældende arbejdstidsregler, overenskomster, lokalaftaler og SVO’s interne retningslinjer altid overholdes. Du vil også supportere arbejdstidsplanlægningen på de øvrige botilbud ved behov og arbejde på tværs af hele specialområdet.
Du vil blive tilknyttet vores sekretariat på Kejlstrupvej i Silkeborg, hvor du vil arbejde det meste af ugen. Derudover vil du besøge Pilebakken og Gårdhaven én gang ugentligt, hvor du vil være i tæt dialog med både ledelse og medarbejdere for at sikre, at arbejdstidsplanerne fungerer optimalt i praksis. Kørekort og bil er derfor nødvendigt.
Ved SVO lægger vi stor vægt på, at vores medarbejdere har indflydelse på deres arbejdsplan. Dette gælder både for dig som arbejdstidsplanlægger og for de medarbejdere, du planlægger for. Du vil have fleksible arbejdstider, hvor du selv har mulighed for at tilrettelægge dine timer, så det passer bedst til din hverdag. Samtidig bliver det din opgave at imødekomme medarbejdernes behov ved at tilpasse deres ønsker til arbejdstidsplanen, så arbejds- og privatliv balanceres bedst muligt.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af arbejdstidsplaner for to bosteder.
- Overholdelse af arbejdstidsregler, overenskomster, lokalaftaler og SVO’s interne retningslinjer.
- Løbende tilpasning af arbejdstidsplaner i dialog med ledelse og medarbejdere for at sikre den rette bemanding og trivsel for både medarbejdere og borgere.
- Samarbejde på tværs af faggrupper for at sikre en fleksibel og optimal udnyttelse af ressourcer.
- Håndtering af uforudsete ændringer, såsom sygdom, ferie og akutte behov, med en proaktiv tilgang til at løse bemandingsudfordringer.
Vi søger en medarbejder som har erfaring med at træffe strategiske beslutninger i en driftskontekst og som kan balancere mellem at være løsningsorienteret og struktureret, samtidig med at du har en god fornemmelse for både detaljerne og det store billede.
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med arbejdstidsplanlægning enten i en drifts- ellers ledelsesmæssig kontekst
- Har god forståelse for IT-systemer og sørger for at holde dig opdateret.
- Har en skarp sans for struktur og detaljeorientering, så du sikrer, at alle regler og overenskomster overholdes.
- Er god til at prioritere opgaver, arbejde systematisk og holde hovedet koldt, når der er mange bolde i luften.
- Har stærke kommunikationsevner og kan forklare komplekse problemstillinger på en klar og forståelig måde.
- Er fleksibel og omstillingsparat, så du kan reagere hurtigt på ændringer og finde løsninger på bemandingsmæssige udfordringer.
- Er en teamplayer, der forstår vigtigheden af samarbejde og kan skabe gode relationer på tværs af organisationen.
For at få succes i rollen som arbejdstidsplanlægger, skal du være en person, der trives med at arbejde i et dynamisk og til tider uforudsigeligt miljø, hvor evnen til at bevare overblikket og tage hurtige beslutninger er afgørende. Du er serviceminded, har gennemslagskraft og du forstår vigtigheden af god kommunikation – både med ledelse, medarbejdere og andre samarbejdspartnere
Om Specialområde Socialpsykiatri Voksne (SVO)
SVO er en del af Specialområderne i Region Midtjylland og arbejder målrettet med at skabe trygge og udviklende rammer for voksne med socialpsykiatriske udfordringer. Vi har i alt over 500 medarbejdere fordelt på seks botilbud, som dagligt arbejder for at sikre den bedst mulige støtte til vores borgere. I sekretariatet på Kejlstrupvej er vi ca. 25 medarbejdere, som samarbejder om at skabe de bedste betingelser for vores dygtige fagfolk på vores højt specialiserede botilbud.
Ansøgning og ansættelse
Stillingen er på 37 timer pr. uge med opstart pr. 1. januar 2025.
Ansøgningsfrist er d. 7. november 2024. Den 1. samtale afholdes d. 12. november 2024 og 2. samtale afholdes d. 18. november 2024.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Ved spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Louise Herholdt Ravnsbæk på tlf.: 21812456 eller mail: louise.herholdt@social.rm.dk
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Kejlstrupvej, 99d, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6128661