BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Teknisk Drift i Ejendomme søger pr. 1. januar 2025 eller snarest derefter en legepladsreparatør til Silkeborg Kommunes legepladsteam.
Teamet varetager eftersyn og reparationer på Silkeborg Kommunes ca. 155 legepladser, der findes på skoler, daginstitutioner og offentlige områder.
Hvem er du:
- Du har lyst til at yde en aktiv indsats i hverdagen for, at være en integreret del af teamet
- Du har lyst til at arbejde i et miljø, hvor hverdagen er præget af kulturen omkring LEAN
- Det er vigtigt, at du er et socialt rummeligt menneske, der værdsætter omgangen med brugere, borgere og beboere af Silkeborg kommunes bygninger/områder
Vi forventer, at du:
- er uddannet indenfor træbranchen eller har tilsvarende færdigheder
- kan håndtere IT på brugerniveau
- kan arbejde i en LEAN-kultur, hvor vi konstant har fokus på løbende forbedringer
- er en udpræget ”teamplayer”
- har gode samarbejdsevner, både i forhold til dine kollegaer og brugere
- er villig til at deltage i relevant uddannelse
- er fleksibel og har et godt overblik
- er initiativrig og har et godt humør
- har gyldigt kørekort, gerne til trailer
Stillingen indeholder bl.a. følgende opgaver:
- større og mindre reparationer af legeplads udstyr
- planlægge og udføre drifteftersyn tre gange årligt på legepladserne
- rådgive institutioner om etablering/udskiftning af nyt legepladsudstyr
- opstilling af legeplads udstyr
- tilsyn med projekter vedr. legepladser
- mindre reparationer af båd/badebroer
- deltage aktivt i arbejdet med arbejdsmiljø
- evt. deltagelse i vagtordning omkring vinterberedskabet
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.
Ud over løn, har du betalte pauser, betalt arbejdstøj og værnefodtøj, vinterbeklædning til alle i vinterberedskab.
Der er fleksibel arbejdstid, hvor du selv har indflydelse på planlægningen, samt seks ugers betalt ferie om året.
Lyder det lige som et job for dig? Så se filmen her og få et endnu bedre indblik i at være teknisk servicemedarbejder hos os.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte områdeleder Anders Holst Ibsen på mail: ahi@silkeborg.dk eller på tlf. 20 59 83 73.
Ansøgningsfrist søndag 24. november 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 49.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere.
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Østergade 1, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6144026