Vil du udvikle og vedligeholde det optimale leverandørsamarbejde? Og trives du i en relationsskabende rolle, hvor du sikrer de gode indkøbsaftaler?
Som Indkøber får du ansvaret for dine egne leverandørkategorier, hvor du bl.a. driver udbudsprocesser, forhandlinger og indkøbsanalyser. Du håndterer vores rammeaftaler og gennemfører indkøbsinitiativer i samarbejde med Indkøbschefen og kolleger på tværs af afdelinger.
Indkøb på det strategiske plan
Du bliver en del af vores Indkøbsafdeling, hvor du får to humørfyldte og dygtige kolleger. Vi arbejder med indkøb på et udviklingsorienteret og strategisk niveau, hvor fokus er på det gode, langvarige samarbejde og optimale indkøbsaftaler.
Samtidig bidrager du til udviklingen af indkøbssamarbejdet på tværs af vores afdelinger.
Dine opgaver vil bl.a. være at
- Udvikle og vedligeholde leverandørrelationer, indkøbssamarbejde og vores ERP-system
- Styre dialog, forhandlinger og kontrahering med leverandører
- Udvikle samt benytte systematiske indkøbsprocesser og -matricer
- Foretage markeds- og leverandøranalyser
- Udarbejde projektspecifikke indkøbs- og tilbudsstrategier
- Sikre økonomisk optimering af egne aftaleområder
Om dig
Vi forestiller os, at du er uddannet indkøber, bygningskonstruktør eller har en kommerciel uddannelse på bachelorniveau. Du har flere års erfaring med indkøbsarbejde på et strategisk niveau samt projektledelse af indkøbsinitiativer. Din erfaring med forhandling og kontraktkoncipering er stor, og du har en god gennemslagskraft.
Du er erfaren bruger af Excel, PowerPoint og Ajour, og arbejder hjemmevant i indkøbsrelaterede ERP-systemer.
Som person er du struktureret og resultatorienteret. Du er dygtig til at skabe og udbygge relationer og befinder dig godt i forhandlingssituationer. Din arbejdstilgang er proaktiv, og du er altid på udkig efter optimeringsmuligheder.
Vi glæder os til at tilbyde dig
- Alsidige og komplekse indkøbsopgaver med mulighed for fortsat udvikling og for at sætte dit eget præg på hverdagen
- Konkurrencedygtige vilkår og personalegoder, herunder fleksible arbejdstider, fritvalgsopsparing, pension, sundhedsforsikring og massageordning
- Sund og lækker morgenmads- samt frokostordning
- Moderne kontorfaciliteter i Silkeborg og en beliggenhed kun 5 minutters kørsel fra motorvejen
- Fast fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt
- Løn efter kvalifikationer
Praktisk information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Indkøbschef, Pernelle Brink, på tlf. 54 55 40 44.
Vi ser frem til at modtage dit CV snarest muligt. Vi gennemgår ansøgninger løbende og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet.
Birch Ejendomme ønsker at afspejle samfundet omkring os samt fremme mangfoldighed og ligestilling. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen.
Velkommen til Birch Ejendomme
Birch Ejendomme blev stiftet i 2010, og vi er i dag blandt landets førende udviklere af lejeboliger i form af rækkehuse og etagebyggeri på tværs af Danmark. Vi bygger på et bredt, tværfagligt samarbejde. Derfor har vi samlet størstedelen af værdikæden under ét tag: fra grundkøb og udvikling til byggestyring, udlejning og facility management.
Vi er 170 medarbejdere, som alle bidrager til Birch Ejendommes udvikling – uanset om det er på byggepladsen eller på vores kontorer i Silkeborg og Roskilde. Kendetegnende for os er en kultur præget af ordentlighed, høj faglighed og en uformel omgangstone. Vi lægger vægt på at have det sjovt sammen, både i det daglige, men også til vores sociale arrangementer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Birch Byg Holding A/S, Sortenborgvej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145869