BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bogholder med ansvar for bogholderiet i 4 selskaber, primært Siltec A/S
Da vores bogholder går på pension, har vores virksomhed brug for en dygtig, engageret og positiv kollega, der selvstændigt kan varetage de bogholderimæssige opgaver for virksomhedens forskellige selskaber.
Arbejdsopgaver
- Ansvarlig for bogholderiet inkl. afstemninger, indberetninger til offentlige myndigheder samt afrapportering til bestyrelse
- Likviditetsstyring
- Klargøring til revisor til brug for årsrapport
- Løn- og personaleadministration, samt pensionsordning
- Ajourføring af forsikringer
- Håndtering af andre spændende ad-hoc opgaver
Faglige Kvalifikationer
- Relevant uddannelse samt erfaring fra lignende stilling
- Stærke færdigheder inden for regnskab
- Grundigt kendskab til lovgivning og momsregler
- Godt kendskab til alle dele af C5 (men vi planlægger at indføre nyt EPR-system)
Personlige kvalifikationer
- Er selvstændig, pålidelig, omhyggelig, ansvarsbevidst og arbejder struktureret
- Besidder evnen til at samarbejde med alle i organisationen
- Er hjælpsom og serviceorienteret i forhold til såvel kunder som kolleger
Vi tilbyder
- Et selvstændigt job i en mellemstor virksomhed med et uformelt miljø
- En fuldtidsstilling med arbejdstiden fra kl. 8-16 mandag -torsdag, kl.8-15.30 fredag
- Forskellige personalegoder så som frugt- og brødordning, frokostordning samt smørrebrød til fødselsdage
- Pensionsordning som træder i kraft efter 3 måneders ansættelse
Vi afholder samtaler løbende og foretrækker ansættelse snarest muligt.
Vi ser frem til din ansøgning på e-mail: ck@siltec.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SILTEC A/S, Funder Dalgårdsvej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033849