BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med projekter, der skaber fremdrift i den grønne omstilling med nye teknologier og forsyningsområder? Er du teknisk dygtig med en baggrund som ingeniør eller maskinmester? Så kan du være Silkeborg Forsynings nye Brændselskoordinator i denne nyoprettede stilling.
Silkeborg Forsyning er i rivende udvikling og omstillingsproces og står overfor mange spændende projekter bl.a. omlægning til vedvarende energi, arbejde med nye teknologier, udvidelse af forsyningsområdet og nye forretningsområder. Som Brændselskoordinator bliver du en del af et nyt team, som i løbet af 2024 forventes udvidet med flere kolleger.
Som Brændselskoordinator, med reference til Projektchefen, skal du forestå hele brændselsforsyningslinjen herunder indkøb på kontrakt af Have Park Affald, bearbejdningen til Have Park Brændsel, lagring, transport og bortskaffelse af restprodukter. Du får stor indflydelse på opgavernes løsning fra start til slut samt ansvar for udvikling af funktionen.
Dine arbejdsopgaver vil primært være:
Forsyning af brændsel til vores nye 20 MW biomassekedel
- Projektleder for den nedsatte brændselsgruppe og for udvikling af hele brændselshåndteringen herunder også transport og logistik
- Udarbejde færdigforhandlede kontraktforslag for diverse leverandører
- Sikre at vi kan få tilstrækkeligt med brændsel af den rette kvalitet, herunder kvalitetssikring af eksterne leverandørers ydelser
- Udarbejde logistik, idriftsætte og sikre kontinuerlig drift af brændselsforsyningen
- Implementere system for prøvetagning, analyser, certificering og dokumentation
- Ansvarlig for energiberegning, afregning og bortskaffelse af restprodukter
- På 5 års sigt udarbejdelse af forslag til intern håndtering af HPA-tilberedningen og lagring
- Undersøge muligheder for alternative brændsler og teste disse i samarbejde med teknikere på anlægget
Vi forventer, at du er teknisk dygtig og har f.eks. en baggrund som ingeniør, maskinmester eller lignende. Du har erfaring med drift af biomasseanlæg - håndtering og afbrænding af biomasse, haveparkaffald og/eller træflis. Du har lyst til at udvikle området endnu mere. Det er en fordel, hvis du også kan bidrage med erfaring fra indkøb af biomasse til bortskaffelse af restprodukter, kontraktforhandlinger samt har kendskab til lovgivning og regulativer for området.
Det er vigtigt, at du kan se dig selv i følgende:
- Arbejder selvstændigt, struktureret og tager ansvar for dine opgaver indenfor aftalte mål og rammer
- Kan håndtere mange forskellige typer af opgaver, du hjælper dine kolleger, selvom det ikke er på dit eget område
- Kommunikerer direkte og bidrager til en åben dialog om opgaver og løsninger
- Er udadvendt, søger samarbejde og vidensdeling på tværs af organisationen
- Kan bevare overblikket, når det går stærkt, og du kan træffe beslutninger og sikre fremdrift
- Er en god kollega, som man kan regne med, du er tillidsfuld og medbringer godt humør på kontoret
Du får et meningsfyldt arbejde og bliver en del af en virksomhed, der arbejder med kritisk infrastruktur, da vi arbejder med drikkevand, spildevand, varme samt genbrug og affald, og derfor spiller vi også en central rolle i den grønne omstilling.
Der er både udviklingsmuligheder, frihed og selvstændighed i hverdagen. Vi har mange tværgående projekter og finder løsninger på de udfordringer, vi står overfor. Samtidig bliver du en del af et team med godt sammenhold, højt engagement, godt humør og altid plads til sparring, grin og gode snakke.
Hen over året arrangeres en række sociale sammenkomster for medarbejderne. Vi mødes blandt andet til motionsløb, teaterture, virksomhedsbesøg, fester og andre aktiviteter varierende fra år til år.
Vil du være en del af holdet?Vi glæder os til at modtage en motiveret ansøgning og CV ved at trykke "ANSØG" herunder. Inden en eventuel anden samtale, bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test. Alle henvendelser behandles fortroligt og med diskretion. Konsulentvirksomheden INDKOM medvirker i rekrutteringen.
Ansøgningsfristen er fredag d. 12. januar kl. 12.00.
1. samtale afholdes tirsdag d. 16. januar og 2. samtale afholdes fredag d. 19. januar.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
- Mogens Lyhne, Projektchef ved Silkeborg Forsyning: 40540689 / ml@silkeborgforsyning.dk
- Camilla Diener, INDKOM: 9339 0515 / cdi@indkom.dk
I Silkeborg Forsyning er vi omkring 150 kompetente og engagerede medarbejdere, der i samarbejde med eksterne leverandører hver dag leverer komfortabel, stabil og konkurrencedygtig fjernvarme og rent og velsmagende drikkevand til mange tusinde kunder i Silkeborg Kommune. Vi står også for den miljøbevidste håndtering af affald og spildevand i hele Silkeborg Kommune.
Samlet set når vi alle Silkeborg Kommunes omkring 100.000 borgere med en eller flere af vores ydelser. Vores kunder er meget vigtige for os, og vi vil fortsat forbedre og videreudvikle kundeoplevelsen.
Vi lytter til vores omverden og skaber innovative forsyningsløsninger i samspil med vores kunder og interessenter med fokus på miljø, klima og forsyningssikkerhed.
Læs mere her: https://www.silkeborgforsyning.dk/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Forsyning, Tietgensvej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954347