BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en struktureret tilgang til opgavehåndtering, og trives med at supporterer både kunder og medarbejder? Kunne du tænkte dig at bringe det i spil, til at styre administrative driftsopgaver, i en servicevirksomhed som er til for at sikre at ejendommene vi passer og dens lejere får den bedste service?
Hvis ovenstående kunne passe på dig, kunne det så ikke være fedt at gøre det i en virksomhed, hvor du selv har indflydelse på dine opgaver og arbejdstiderne? Og samtidigt i en dynamisk virksomhed, hvor medarbejderne generelt er længe og hvor man er tæt på beslutningsprocesserne.
Hvorfor skal du blive en del af Dalbøges Ejendomsservice ApS?
Det skal du fordi:
- Du får muligheden for at strukturere opgaverne og præge virksomheden
- Du får gode kollegaer, som gerne løfter i flok og hvor arbejdstonen er god og i øjenhøjde, og hvor alle respekteres
- Du kommer til at arbejde i maskinrummet, hvor både kunder, lejere og forretningen generelt skal supporteres
Hvilke opgaver kan du så se frem til?
Du er selv med til at præge, hvilke opgaver du gerne vil at arbejde med, men kan bl.a. se frem til:
- Koordinerer og planlægge udførelsen af flyttesyn, samt bemande opgaverne. Du vil ligeledes hjælpe med at supportere kollegaerne og også selv udføre flyttesyn
- Håndterer henvendelser fra kunder og lejere, og sikre at opgaverne bliver bragt i mål
- Sætte struktur på arbejdsprocesserne og præge måden vi driver virksomhed på
- Være ansvarlig for nye tiltag, som fx når hjemmesiden skal optimeres, trivselsmålinger skal implementeres, kontrakter skal opdateres og meget mere
Mere om jobbet:
Selvom vi generelt er fleksible og samarbejdsvillige, så har vi dog gjort os lidt tanker om de grundlæggende rammer for jobbet.
- Jobbet er deltid. Vi forventer imellem 20-30 timer pr. uge, med løbende afstemning
- Jobbet udføres primært fra vores kontor i Silkeborg, men der vil være opgaver ude i byen på ejendommene, så som udførelsen af flyttesyn
- Du har bil til rådighed, så du kan komme rundt på ejendommene når det er planlagt
Hvem er du?
Vi er en medarbejderstab som fanger bredt og vi går generelt mere op i kvalifikationer og attitude, end erfaringer og baggrund.
Vi forventer dog, at du er udstyret med:
- En struktureret tankegang, hvor der arbejdes systematisk
- En god koordineringsevne, så planlægning imellem medarbejder, kunder og eksterne håndværker går gnidningsfrit
- En grad af for teknisk forståelse for, hvordan ejendomme er skruet samme
- Godt humør, serviceminded attitude og generelt lysten til at leverer en god oplevelse for alle parterer
- Kan kommunikerer på engelsk
Om os:
Vi tilbyder ejendomsservice af alle former for ejendomme, både store og små, så vælg som leje- og ejerlejligheder. Vores kunder er hovedsaligt i Århus, men også i de omkringliggende større byer. Vores primære arbejdsopgaver er pasning og renholdelse, håndtering af lejerhenvendelser, trappevask, koordinering og udførelse af flyttesyn, pasning af grønne områder og meget mere…
Vi har kontor i Silkeborg, hvor arbejdet primært vil udføres fra. De ejendomme vi passer ligger primært i Århus, men vi har også nogle i Randers, Silkeborg, Horsens og Viborg, hvor man af og til vil komme forbi.
Lyder ovenstående som noget for dig?
Så tøv ikke med at sende os en ansøgning – vi gennemgår modtagne ansøgninger løbende og afholder løbende samtaler
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Dalbøges Ejendomsservice ApS, Højbovej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: Andreas@dalboege.com
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5907907