BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
På vegne af Vesttec Aps i Silkeborg søger vi en detaljeorienteret og dygtig bogholder til en deltidsstilling. Du kan med dit skarpe øje for detaljer sikkert navigere i de klassiske bogholderiopgaver. Som bogholder vil dine primære opgaver være:
• Bogføring af fakturaer og bilag
• Afstemninger, konteringer og betalinger
• Kontakt med interne medarbejdere, leverandører og banker
Det er vigtigt, at du trives i en hverdag, hvor detaljegraden er høj og strukturen er vigtig. Du skal gå proaktivt til opgaven, og det forventes at du hurtigt skal kunne løse opgaven selvstændigt.
Om dig
Der kan være flere veje ind i jobbet, uddannelsesretning er ikke afgørende, men det er nødvendigt, at du har erfaring inden for økonomi og som bogholder.
Du har kendskab til Excel samt økonomisystemer, og det er en fordel, hvis du har kendskab til Microsoft Dynamics 365.
Derudover er det nødvendigt, at du:
· Arbejder effektivt og ikke er bange for at tage beslutninger
· Kan tage initiativ når der er tvivlsspørgsmål
· Er meget selvstændig og ansvarsbevidst
· Taler og skriver dansk og engelsk
· Kan kommunikere med forskellige interessenter via telefon og mail
· Arbejder struktureret og får tingene til at stemme
Derudover ser vi gerne, at du går positivt til dine opgaver med en can do attitude.
Praktisk
Der er opstart snarest og varigheden kan være alt fra 6 måneder til en direkte fastansættelse, alt efter dine kvalifikationer
Arbejdstid: ca. 20 timer om ugen. Der er fleksibilitet angående dage og tider.
Lønpakke efter kvalifikationer
Vi behandler løbende ansøgninger, så send din ansøgning til os hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: deltid (20-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084610