BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ejendomsfunktionær
Silkeborg Boligselskab søger en ejendomsfunktionær der har det rigtige service-gen koblet med en høj grad af både praktisk og administrativ erfaring. Du vil blive en del af vores driftsteam, og du vil referere til servicelederen. Tiltrædelse snarest muligt.
Om stillingen
Vil du arbejde i et travlt miljø med gode engagerede kolleger, så er jobbet måske noget for dig.
Dine primære opgaver vil være:
- Mindre håndværksmæssige opgaver
- Ind/fraflyttersyn herunder gennemgang af fejl- og mangellister
- Vedligeholdelse og serviceopgaver
- Beboerservice samt gennemførelse af mindre istandsættelsesarbejder
Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en spændende og afvekslende hverdag med udfordringer og plads i et godt team.
Om dig
Du har en håndværksmæssig baggrund
Du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams
Du har kørekort til personbil
Du er fortrolig med brug af smartphone (vi benytter smartphone til opgave- og tidsregistrering)
Du er i stand til at bevare såvel humør som overblik i en - til tider - hektisk hverdag.
Dit arbejde foregår primært ude i de forskellige afdelinger, men dit udgangspunkt bliver vores ejendomskontor, som ligger på Hagemannsvej. Vi har gode arbejdsforhold, og du bliver omfattet af gældende overenskomst mellem ejendomsfunktionærer og Dansk Erhverv.
Arbejdstiden er 37 timer.
Ønskes yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte driftschef Lars Bertelsen på tlf. 40 90 80 82. Skriftlig ansøgning vedlagt cv sendes til info@silkeborgboligselskab.dk.
Ansøgningsfrist: 1.11.2024 – der vil løbende blive afholdt samtaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SILKEBORG BOLIGSELSKAB., Vestergade, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111429