Elitecom søger en dygtig og ambitiøs bogholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har travlt og har brug for en dygtig og ambitiøs bogholder til at løfte vores økonomifunktion til næste niveau.

Du skal have en naturlig lyst til at drifte bogholderiet og etablere gode rutiner. Du har helt styr på de klassiske discipliner i et bogholderi og du kan selvstændigt deltage i alle rutiner.

Hvad skal du lave?

  • Bogføring af finans- og kreditorbilag
  • Bogføring af bank ind- og udbetalinger
  • Debitor- og kreditorstyring, herunder rykning af debitorer
  • Moms, afregning og indberetning - herunder Intrastat
  • Deltage i månedsafslutning, afstemninger og periodiseringer
  • Diverse ad hoc regnskabs- og administrationsopgaver
  • Med andre ord, så får du hands-on på alle opgaver i bogholderiet i tæt samarbejde med dine andre kollegaer i Elitecom ApS

Hvem er du?

  • Du arbejder struktureret, effektivt og har fokus på detaljen
  • Du kan selvstændigt løse opgaverne og har styr på arbejdsgange og processer i et bogholderi
  • Du tager et naturligt ansvar for opgaverne og sætter en ære i at levere kvalitet til tiden
  • Du har et overblik, også i travle perioder og vil se muligheder frem for begrænsninger
  • Du har tidligere været involveret i digitaliserings- og optimeringsprocesser
  • Du har en positiv indstilling og vil bidrage til et godt arbejdsmiljø 

Hvad er din baggrund?

  • Du er uddannet indenfor økonomi og har flere års erfaring i de nævnte opgaver
  • Du har erfaring med SAP Business One eller en solid erfaring fra lignende regnskabsprogrammer
  • Du har tidligere været vant til at arbejde selvstændigt i dine arbejdsopgaver

 

Vi tilbyder en fuldtidsstilling med frihed under ansvar og en løn der modsvarer dine kvalifikationer og erfaring. Vi bruger det moderne ERP-system SAP Business One og er i skrivende stund i gang med at implementere digitalisering af Futurelink for at lette arbejdsgangene i økonomiafdelingen.

Har du ambitioner om at udvikle dig karrieremæssigt og vil du gerne løfte dine kompetencer til næste niveau på karrierestigen? Så er dette job det helt rigtige for dig, for her får du mulighed for at være med til at sætte dit eget præg på en økonomiafdeling i en mindre virksomhed og du får mulighed for at vokse med opgaven. Hos Elitecom sætter vi en ære i at se, udvikle og gøre brug af de kompetencer vores medarbejdere udviser.

Vi er ca. 25 dygtige og engagerede kolleger i et professionelt IT-handelshus med kunder i ind- og udland. Vi holder til i et nyt domicil på Funder Dalgårdsvej 10, 8600 Silkeborg.

Hos Elitecom er vores fokus på medarbejdernes trivsel lige så højt prioriteret som kundernes tilfredshed. Vi sigter altid mod langvarige forhold blandt kolleger og kunder og det er vores erfaring, at det lykkes via høj kvalitet, god service og omgangstone, samt en elite personalepleje, som kun ses i en moderne virksomhed med korte beslutningsprocesser og højt humør.

Du kan læse mere om Elitecom på www.elitecom.dk.

Ansøgning og CV inkl. billede skal sendes på mail til jr@elitecom.dk.

Har du særlige spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Administrerende direktør Jan Roedahl på tlf.: 20 131 132.

Vi afholder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi ansætter når vi har fundet den helt rigtige kandidat til stillingen.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Elitecom ApS, Funder Dalgårdsvej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: jr@elitecom.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892820

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet