BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Silkeborg Kommune er vi dedikerede til at udvikle stærke ledere, der kan drive forandringer og skabe resultater for vores borgere. Vi arbejder målrettet på at styrke ledelseskulturen og søger en engageret og erfaren ledelseskonsulent til bl.a. at facilitere ledelsesudvikling.
I tæt samarbejde med dine kollegaer vil du skulle understøtte, at vores ledere udvikler de nødvendige kompetencer, som det i dag kræves af dem for at lede deres opgaver godt, og som gør at de kan trives og udvikle sig.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være at:
- Facilitere og drive træningssessioner som en del af ledelsesudviklingsprogrammet, som er et program målrettet ledere med mellem 0 og 2 års ledelseserfaring.
- Udvikle og tilpasse indholdet af ledelsesudviklingsprogrammet baseret på organisationens behov, herunder evaluere på effekten af programmet og foreslå forbedringer.
- Ad hoc opgaver i form af ledersparring individuelt og i grupper, procesunderstøttelse- og facilitering.
Om dig:
Vi søger en person, der brænder for ledelsesudvikling og har erfaring med at facilitere ledelsesudvikling i en organisatorisk kontekst. Du har nogle års erfaring som konsulent, og er motiveret for mere ansvar og faglig udvikling.
I dit motiverede CV vil vi gerne se eksempler på din erfaring med:
- At arbejde som ledelseskonsulent, facilitator eller lignende roller
- At arbejde med ledergrupper
- Mundtlig formidling
- At motivere forskellige typer af ledere
- Tilpasning af organisatoriske indsatser
- At indgå i tværgående samarbejder
- At holde dig opdateret på moderne ledelsesteorier og ledelsespraksis
Mere praktisk har vi brug for, at du:
- Har kørekort
- Kan deltage i første samtale mandag 18. november 2024 og anden samtale mandag 25. november 20.24
- Kan starte pr. 1. januar 2025 eller gerne allerede 1. december 2024
Vi tilbyder:
- En spændende og udfordrende stilling på ca. 30 timer om ugen
- Muligheden for at sætte dit præg på vores ledelsesudviklingsprogram og dermed påvirke hele organisationens ledelseskultur
- En fleksibel arbejdsplads med højt til loftet, hvor udvikling er i fokus
Hvad du kan forvente:
Du vil blive en del af HR og Arbejdsmiljø, der er placeret i staben Organisation og Personale på Silkeborg Rådhus. Vi er et forandringsskabende og engageret team på 15 medarbejdere med stor bredde i vores uddannelses- og erhvervsmæssige baggrund. Vi gør os hver dag umage for at have en arbejdsplads præget af tillid, høj faglighed, en let tone og ikke mindst plads til smil og begejstring.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Lotte Jul Andersen på tlf. 20 42 83 82 eller ledelses- og organisationskonsulent Sten Kock-Hansen på tlf. 30 65 22 59.
Ansøgningsfrist fredag 8. november 2024.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Søvej 3, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129836