Fast stilling som udviklingskonsulent i Staben i Sundhed og Omsorg – betjening af AfdelingsMED og Kvalitetsorganisation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Staben for Sundhed og Omsorg søger vi en ambitiøs og dygtig udviklingskonsulent til en fast stilling, hvor dine primære arbejdsopgaver er sekretariatsbistand og konsulentunderstøttelse til AfdelingsMED og Arbejdsmiljøudvalget samt at indgå som en vigtig ressource i sekretariatet for Kvalitetsorganisationen i Sundhed og Omsorg.

Dine primære opgaver vil bestå af:

  • Sekretariatsbistand til AfdelingsMED og Arbejdsmiljøudvalg, herunder forberedelse af mødemateriale, deltagelse i/afvikling af møder samt opfølgning på møderne
  • Konsulentopgaver knyttet til AfdelingsMED og Arbejdsmiljøudvalg, såsom udarbejdelse af redegørelser, notater, analyser og sagsfremstillinger
  • Fast del af sekretariatet for Sundhed & Omsorgs Kvalitetsorganisation, der har til formål at sikre ensartet høj kvalitet i de borgerettede ydelser, og hvor din rolle er et understøttende arbejde med bl.a. analyse og monitorering af udvalgte områder, at udarbejde og tilrette retningsgivende dokumenter i samarbejde med sundhedsfagligt personale, og udarbejder planer og understøtte implementering i organisationen

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en kandidat i folkesundhedsvidenskab eller lignende. Og du har interesse for at arbejde i en politisk styret organisation, ligesom du synes, at det er spændende at arbejde tæt på den øverste ledelse i afdelingen og samarbejde med faglige kollegaer i driften og eksterne samarbejdspartnere på sundhedsområdet. 

Du arbejder struktureret og selvstændigt, har et stort overblik og er god til at se sammenhænge. Du er proaktiv ift. at gennemskue relevante dagsordenspunkter til samarbejdsfora, og du sætter en ære i at lave et godt forberedende mødemateriale og er god til at følge op på beslutninger. 

Du trives i en til tider uforudsigelig hverdag med skiftende dagsordener og opgaveprioriteringer. Du er god til at forstå data og formidle kompliceret stof videre til andre. Du er dygtig til at formulere dig skriftligt og forstår at navigere mellem det overordnede og det detaljerede niveau. Du trives samtidig med en til tider uforudsigelig hverdag, hvor der kan komme opgaver flyvende ind fra højre. Som person er du nysgerrig, tillidsvækkende og god til at danne relationer – og befinder dig godt i et ambitiøst og uhøjtideligt arbejdsfællesskab.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med sundhedsområdet eller kvalitetsstandarder, og erfaring med ledelsesbetjening i en politisk ledet organisation, f.eks. i en kommune, men det er ikke et krav for at søge stillingen.

Vi kan tilbyde dig:
En stilling med god mulighed for faglig udvikling, hvor du får en bred berøringsflade i organisationen. Du får gode muligheder for fleksibilitet i dagligdagen og i tilrettelæggelsen af eget arbejde. Du træder ind i en stab, hvor vi vægter tillid, humor og trivsel højt og har en uformel omgangstone og gode kollegaer.

Om os:
Stillingen er forankret i Strategi og Digitalisering, der er en del af Staben i Sundhed og Omsorg. Staben hjælper afdelingen med betjening af fagudvalg og Afdelingsledelsen, strategiske indsatser og projekter, kvalitetsarbejde, økonomistyring, digitalisering mv. 
Sundheds- og Omsorgsafdelingen samarbejder med borgere om at styrke sundhed og fremme borgerens selvstændige og meningsfulde liv i pleje- og sundhedsfaglige indsatser i hjemme- og sygeplejen, daghjem, midlertidige pladser, plejehjem, aktivitetscentre, sundhedshus mv.     

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt. 

Tiltrædelse ønskes fra 1. juni 2024. 

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sygeplejefaglig-konsulent Ellen Høstrup på tlf. 40 23 87 30 eller leder for Strategi & Digitalisering Sira Haunstrup-Skov på tlf. 23 11 79 80.
 
Ansøgningsfrist torsdag d. 11 april. kl. 12.00 Ansættelsessamtaler forventes afholdt 17 - 22 april 2024.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Søvej 1, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020373

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet