BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en struktureret og kvalitetsbevidst finance assistant med et godt øje for detaljer? Vil du være med til at sikre, at bogholderiet kører, og at det hele stemmer?Så er du måske vores kommende kollega til vores Finansafdeling i Silkeborg.
Som finance assistant er du med til at håndtere de økonomiske transaktioner og bogføring på tværs af vores organisation. I tæt samspil med din nærmeste kollega sikrer du den præcise håndtering af bogholderiet.
Du bliver en del af vores Finansafdeling, hvor du får 11 dygtige kolleger. Finans varetager en bred vifte af økonomiopgaver, herunder bl.a. bogføring, afstemning, projektøkonomi, budgettering og afrapportering. Vi værner om vores høje faglige kvalitet, samarbejde og sparring på tværs. Vi er en afdeling, hvor vi har det sjovt, selvom vi arbejder seriøst.
Din hverdag vil byde på disse primære arbejdsopgaver
- Håndtering af fakturaflowet
- Køre betaling af fakturaer
- Bogføring og afstemning af bankkonti
- Afstemning af kreditkontoudtog
- Styring af E-Boks og bogholderiets mailboks
Hvem er vores kommende kollega?
Du har en relevant baggrund med erfaring fra en økonomiafdeling og kendskab til forskellige bogholderisystemer. Måske du kommer fra en stilling som bogholder, finance assistant eller regnskabsmedarbejder. Du trives, når du har ansvar for dine egne opgaver, men sætter også pris på samarbejdet og den faglige videndeling i afdelingen.
Som person er du kvalitetsbevidst, omhyggelig og struktureret i din arbejdstilgang. Samtidig er du en god relationsskaber, da du har en bred berøringsflade på tværs af organisationen.
Vi glæder os til at tilbyde dig
- En økonomisk nøglerolle i en fagligt stærk og imødekommende finansafdeling
- Spændende opgaver inden for kreditor- og debitorbogholderi
- Sund og velsmagende morgenmads- og frokostordning
- Sundhedsforsikring samt attraktiv pensionsordning
- 37 timers fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt
- Løn efter kvalifikationer
Vil du vide mere?
Har du konkrete spørgsmål til denne stilling, kan du kontakte CFO Søren Wulff Sørensen, på +45 40 74 76 79 eller sowso@birchgm.dk
Upload dit CV samt en kort motiveret ansøgning snarest muligt via linket. Vi holder samtaler løbende og afslutter stillingsopslaget, når den rette kandidat er fundet.
Birch Ejendomme ønsker at afspejle samfundet omkring os samt fremme mangfoldighed og ligestilling. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen.
Velkommen til Birch Ejendomme
Birch Ejendomme blev stiftet i 2010, og vi er i dag blandt landets førende udviklere af lejeboliger i form af rækkehuse og etagebyggeri på tværs af Danmark. Vi bygger på et bredt, tværfagligt samarbejde. Derfor har vi samlet størstedelen af værdikæden under ét tag: fra grundkøb og udvikling til byggestyring, udlejning og Facility Management.
Vi er 240 medarbejdere, som alle bidrager til Birch Ejendommes udvikling – uanset om det er på byggepladsen eller på vores kontorer i Silkeborg og Roskilde. Kendetegnende for os er en kultur præget af ordentlighed, høj faglighed og en uformel omgangstone. Vi lægger vægt på at have det sjovt sammen, både i det daglige, men også til vores sociale arrangementer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Birch Byg Holding A/S, Sortenborgvej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921902