Fuldtidsstilling som løn- og økonomimedarbejder hos Opholdssteder.dk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Løn- og økonomimedarbejder

Fuldtidsstilling 37 timer

Har du en særlig interesse i opgaver inden for både løn- og økonomiområdet? Er du både til tal og mennesker, så har du fundet virksomheden der forener dette.

 

Opholdssteder.dk er en samlede stabsfunktion for en række specialiserede anbringelsessteder som tilbydes til børn og unge, fra hele landet, der har brug for at bo et andet sted end hjemme pga. psykosociale vanskeligheder.

Opholdssteder.dk bidrager med psykologer, supervision, visitationsteam, kvalitetssikringsteam, socialrådgiver, HR-konsulent, sygeplejerske, dataansvarlig, ungdomssanktionskoordinator og administrationspersonale.

Som medarbejder hos Opholdssteder.dk bliver du med udgangspunkt i løn og økonomi en del af den administrative stabsfunktion som supporter organisationen i den daglige drift.

Opholdssteder.dks administration har til huse i Funder ved Silkeborg, mens Opholdssteder.dks 8 forskellige børne,- ungehjem ligger fordelt i Jylland og på Fyn.  Derudover har vi tilknyttet to eksterne skoler, en i Silkeborg og en i Hørby.

 

Vi søger en delt løn- og økonomimedarbejder, som i sin opgavevaretagelse er ligeligt fordelt i henholdsvis løn- og økonomiteamet. Du har erfaring med lønafregning, daglig bogføring, kreditor- og debitorstyring, betalinger og rapportering af regnskab. Du får en stor grad af selvstændighed i opgaverne samtidig med at du indgår i et målrettet økonomiteam.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer. Arbejdstiden udføres på arbejdsstedet i Funder.

 

Dine arbejdsområder vil primært blive:

  • Registrering og vedligeholde medarbejdernes løn- og timeregistrering.
  • Lønkørsel og udredning af komplekse lønrelaterede opgaver.
  • Rådgivning af medarbejdere
  • Afstemning af bankkonti
  • Finans, debitor, kreditor bogføring (Uniconta)
  • Momsindberetning
  • Klargøring af regnskab til revisor
  • Budgetopfølgning
  • Ad hoc opgaver.

 

 Vi lægger vægt på, at du besidder kompetencer som:

  • En relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • En god forståelse for regnskabsprincipper og lovgivning
  • Erfaring med lønadministration og har interesse for nærliggende lovgivning
  • Er med på den digitale rejse og favner de muligheder nye løsninger bringer

 

Vi lægger vægt på, at du har egenskaber som:

  • Evne til at arbejde selvstændigt samt i teams.
  • Arbejder disciplineret og er struktureret
  • Kan lide at arbejde i et miljø, hvor to dage ikke er ens
  • Er udadvendt og kan lide at give en god service.

 

Vi tilbyder:

  • Gode kollegaer i et godt kontormiljø
  • En positiv og åben arbejdskultur, hvor vi værdsætter initiativ og engagement
  • Mulighed for at arbejde med erfarne og dygtige kolleger
  • Et afvekslende arbejde med mulighed for indflydelse og ansvar
  • Sundhedsordning og pension.

 

Arbejdstider efter nærmere aftale. Kontoret har åbent mandag - onsdag mellem kl. 8.30 og kl. 16.00, torsdag til kl. 18.00 og fredag til kl. 14.00.

Ansættelse snarest muligt.

Har du spørgsmål til ansøgning, kan du kontakte Mia Norup Lindstrøm på telefonnummer 25622010. Ansøgninger med cv sendes til job@opholdssteder.dk snarest. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Opholdssteder.dk ApS, Funder Bygade, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057852

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook