BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På jagt efter meningen med dit arbejdsliv?
Svaret er NHC!
Vi søger en IT Supporter til vores ServiceDesk, du skal indgå i vores team af dygtige IT Supportere og driftskonsulenter. Du vil blive en del af en dynamisk organisation med højt til loftet, hvor der er fokus på kvalitet og vedvarende kunderelationer.
Du vil få en dagligdag, som er præget af spændende opgaver, som både vil være udfordrende og alsidige.
Vores kundebase spænder bredt – fra små virksomheder til store internationale koncerner. Opgaverne vil derfor kunne variere i sværhedsgrad, kompleksitet og varighed, hvilket for den rette person vil kunne give store udviklingsmuligheder.
Hos NHC arbejder vi med en lang række forskellige produkter og teknologier – primært fra Veeam, Zyxel, HP, Dell og Microsoft, herunder Azure og Office365.
Som IT supporter i NHC har du rollen som supporter og rådgiver. Derfor mestrer rette kandidat såvel det tekniske som grundlæggende forretningsforståelse.
Opgaver og ansvar:
- 1 - 2. level Helpdesk opgaver via E-mail, tlf. og fjernsupport.
- Klargøring af pc’er og installation af software.
- Support opgaver hos kunder.
- Rådgivning og sparring med kunder.
- Have mindsettet og evnerne til at yde verdensklasse service
- Håndtere incidents på NHC´s driftsplatformen (1 - 2. level sager)
- Indgå i et velfungerende ServiceDesk team med stor lyst til at udfordre sig selv og være en god teamplayer
Opgaverne vil, efter behov, både kunne skulle udføres i ServiceDesk eller on-site hos kunder med en On-Premise løsning.
Dine kvalifikationer:
- Du har minimum 2 års erfaring som IT Supporter.
- Du kan arbejde selvstændigt med ansvar for egne kunder samt indgå i teams om større opgaver.
- Du er god til at formulere dig; både skriftligt og mundtligt.
- Du er udadvendt, struktureret og kvalitetsbevidst.
- Du er proaktiv og samvittighedsfuld, ligesom du overholder aftalte deadlines.
- Du er god til at sætte dig ind i nye teknologier og besidder gerne relevante certificeringer.
- Du brænder for at levere dine kunder den rigtige løsning.
- Du har arbejdet med Microsoft Office 365 tidligere
Stillingen giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi kan garantere dig et selvstændigt og udfordrende job i et sjovt og uformelt miljø med kompetente og glade kolleger. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke baseret på en fast løn samt mulighed for bonus. Derudover tilbydes en attraktiv pensionsordning med indbyggede sundhedssikringer
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
NHC A/S, Kejlstrupvej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120043