Kontorassistent til vores Bilteam i Nielsen Car Group

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Nielsen Car Group - der rummer både Bilernes Hus, Bjarne Nielsen-kæden samt LEASING DK og Motorpoint - brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne og succesfulde bilkoncerner.

Til vores Bilteam i Nielsen Car Group Administration søger vi nu en medarbejder med flair for tal og proces, som ønsker at indgå i en dedikeret forretning fuld af passion for biler og leasing.

Du bliver en del af vores Bilteam, der sidder som bindeled mellem salgs- og finansteamet og med daglig kontakt til mange forskellige aktører.

Opgaverne er mange og varierede og omfatter blandt andet:

  • Indregistrering af biler
  • Udarbejdelse af leasingaftaler
  • Koordinering af levering sammen med vores sælgere
  • Beregning af registreringsafgift
  • Projektopgaver på tværs af vores koncern
  • Fakturering af biler
  • En masse spændende ad hoc-opgaver
Hvem er du?

Vores hverdag består af mange tal og processer, og vi bruger derfor en række programmer til at holde styr på vores mange biler. Blandt andet Dracar, Autodesktop, Navision, DMR samt vores egenudviklede E-leasing. Erfaring med nogle af programmerne er derfor en fordel, men ellers skal vi selvfølgelig nok lære dig dem.

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring indenfor bogholderi eller kontoradministration og har en god talforståelse.
  • Har gerne erfaring fra bilbranchen, men det er ikke et krav.
  • Mestrer mundtlig og skriftlig kommunikation.
  • Er grundig og detaljeorienteret i dit arbejde og sætter en ære i kvalitet.
  • Er god til at arbejde selvstændigt og trives med travlhed med mange bolde i luften.
  • Evner at være en teamplayer, hvor vi løfter i flok.
  • Er fleksibel og kan hurtigt omstille dig til nye opgaver.
  • Er glad og positiv og har en åben tilgang til verden.
Vi tilbyder:

  • Et spændende job med udfordringer og mange forskellige arbejdsopgaver.
  • Et arbejde, hvor du både skal bruge dine samarbejdsevner og arbejde selvstændigt med masser af ansvar.
  • En arbejdsplads med en åben og ærlig omgangstone og respekt for hinandens forskelligheder og styrker, og hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet.
  • En uformel og humoristisk omgangstone, hvor der er plads til et godt grin.
Vi vil gøre alt for, at du kommer til at føle dig som en del af teamet. Vi er et firma i vækst, og vi har mange spændende planer for fremtiden, og der tilbydes en konkurrencedygtig løn med pensions- og sundhedsordning.

Sådan søger du jobbet:

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte Adm.- og Compliancechef Ricky Nielsen på mail: rini@nielsencargroup.dk. Vi behandler naturligvis din ansøgning med største fortrolighed.

Opstart er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Stillingen er på 37 timer og arbejdsstedet er vores administration i Bilernes Hus i Silkeborg.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.

Vi ser frem til at høre fra dig!



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Bjarne Nielsen A/S - Herning Silkeborgvej, Silkeborgvej , 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988671

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet