Kontorforsyninger, hvor god service og glade kunder er en hjertesag

Foto: Bo Kvist // RedOffice ABSJ Kontor A/S.
Profilbillede
Stine Juul Christensen

RedOffice ABSJ Kontor A/S har to virksomheder – denne i Silkeborg og en lignende i Randers. Indehaveren af begge virksomheder er Bo Kvist, som oprindeligt er fra Silkeborg. Han har været i branchen siden 1989 og købte virksomheden i Silkeborg i 2004.

I 2018 udvidede Bo Kvist sin forretning og tilkøbte virksomheden RedOffice ABSJ beliggende i Randers, så han nu rådede over to RedOffice-butikker. RedOffice ABSJ Kontor er en kontorforsyning, der servicerer kunder i hele landet indenfor kontorartikler, catering, aftørring/rengøring, emballage, møbler samt kopi og print.

RedOffice startede med 45 aktionærer og har i dag kun tre, hvor RedOffice ABSJ Kontor hører under. De andre to hedder Konpap og Scan Office, men de tre aktionærer driver deres virksomheder på vidt forskellige måder. 

”Mange kunder kan ikke se forskel på de tre aktionærer hos RedOffice, men vi er benhårde konkurrenter med forskellige visioner” siger Bo med et smil på læben. 

Det, som gør RedOffice ABSJ Kontor speciel og gør, at de adskiller sig fra de andre, er ifølge Bo klart: ”Vi har altid fair priser, vi er troværdige og giver høj service. Det er det, vi er kendt for og det er det, vi brander os på”.

Bo sørger for, at de i virksomheden har et stort kendskab til produkterne de sælger, så de bedst muligt kan rådgive deres kunder og give den bedst mulige service. ”Vores vision er at blive den bedste samarbejdspartner, som man kan vælge indenfor vores branche,” tilføjer Bo.

Det er vigtigt for Bo, at RedOffice ABSJ Kontor skiller sig ud på den gode måde. De skal sikre sig, at kunderne får en god oplevelse hos dem og får indtrykket af, at personalet ved, hvad de taler om og har med at gøre. “Vi er vedholdende og originale. Det som vi lover, det holder vi. Det er vigtigt for os at være dygtige og troværdige” siger Bo.

Bo gør meget ud af, at de ansatte i virksomheden skal have det godt og at der er et godt arbejdsmiljø blandt medarbejderne. Det er vigtigt for ham, at de ansatte har en tryg arbejdsplads og kan lide at være der: ”Vi er der for hinanden og holder sammen som en familie og vi hjælper hinanden i alle slags situationer”.

Der bliver sat et stort fokus på hele tiden at forbedre sig og følge med udviklingen. Uanset, hvor længe man har arbejdet i faget, mener Bo, at man altid kan lære mere og udvide sine kompetencer. Derfor deltager han og de ansatte også i forskellige kurser og uddannelser fra deres leverandører, så de kontinuerligt kan forbedre sig. ”Der brænder en ild i alle medarbejderne og de er villige til at forbedre sig og tage imod alle slags udfordringer og forandringer” fortæller Bo.

Ny websatsning til efteråret

Og det med at udvikle sig og følge med skal ske på flere fronter - planen er, at der skal lanceres en webshop til efteråret. Det er med henblik på at tilgodese alle slags kunder og hver deres måde at handle på. For Bo er det vigtigt, at de både kan servicere de kunder, der gerne vil have et katalog; de, der vil ringe ind og bestille og dem, som synes, det er fedest at shoppe på nettet. ”Jeg elsker at være i en lille virksomhed, hvor man kan se, at der sker forandringer og hvor man har mulighed for at lave forandringer” siger Bo, som fortæller, at han og de ansatte ser meget frem til, at webshoppen kommer op at køre. 

For Bo er det vigtigt, at kunden er i centrum hos RedOffice ABSJ Kontor og at de altid kan levere et højt niveau og give en god kundeoplevelse. ”Vi går aldrig ud og tager nye kunder ind, hvis ikke vi kan levere standarden af vores service. For os er kunderne ikke bare et nummer i rækken. De skal modtages godt og have en god oplevelse og vi taber dem ikke, fordi vi har for travlt” siger Bo og tilføjer ”Vi har to slogans – det første er, at vi holder mindst, hvad vi lover. Det andet er, at når man handler med os, så er man sikker på en god service. Og det efterlever vi”.

Mange af de ansatte i Silkeborg har været i virksomheden i mange år og er højt værdsat af Bo, der mener, at han har nogle super dygtige og professionelle ansatte, der virkelig har erfaring indenfor deres kompetencefelt. ”Vi sætter en ære i vores arbejde og så brænder vi for kontorforsyning – hver eneste dag” siger Bo. 

Stor kundetilfredshed 

Størstedelen af kunderne i Silkeborg bestiller deres varer til levering, hvilket giver nogle flere og anderledes opgaver - samtidig med, at der selvfølgelig også er mulighed for at komme ind i butikken og handle direkte. RedOffice ABSJ Kontor oplever en stor kundetilfredshed, hvilket glæder Bo, da det er det, han blandt andet brænder for. ”Vi har lavet nogle kundetilfredshedsundersøgelser, som har vist, at 95% af vore kunder er ovenud tilfredse og 84% af dem er ambassadører og vil anbefale os til andre. Det er jo fantastiske tal og det er vi enormt glade for” siger Bo.

Lokalsamfundet i Silkeborg har en stor betydning for Bo og virksomheden. Han fortæller, at de gerne støtter med lokale sponsorater dér, hvor det giver mening. Det er vigtigt for Bo at give noget tilbage til lokalsamfundet og have nogle gode samarbejdspartnere i området. 

Han vil gerne have, at byerne, de er i, kommer på landkortet med positive tanker derom. Derfor er det også vigtigt for ham, at virksomheden brander sig på service, gode oplevelser og tilfredse kunder, så det er det, folk tænker på, når de tænker på RedOffice ABSJ Kontor i Silkeborg. 

Vil du vide mere om RedOffice ABSJ? Så læs videre på hjemmesiden her


Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: Bo Kvist // RedOffice ABSJ Kontor A/S
Flere artikler