BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Virksomheden søger en kontormedhjælper til at tage sig af de daglige opgaver på kontoret.
Dine opgaver vil primært være:
- Besvare mails
- Besvare opkald
- Sende regninger
- Betale regninger
- Holde orden på kontoret
- Du kan arbejde selvstændig.
- Du er glad.
- Du er imødekommende.
- Du har en god telefonstemme.
- Du har erfaring med kontorarbejde. Deri bogføring.
- Du kan skrive og tale dansk, da der er tale om en stilling med en del mundtlig og skriftlig kommunikation med kunder.
- Du er dygtig til at bruge en computer.
- Du skal kunne uploade materiale til vores hjemmeside. Eller kunne sætte dig ind i hvordan.
- Vi forventer, at du trives med administrative opgaver.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så ring til direktør Ömer på telefon 2894 0717.
Sådan søger du stillingen
Ring til direktør Ömer på telefon 28940717.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Oscar Vinduer & Døre ApS, Resedavej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976214