Lønspecialist søges til vores HR-team i Specialområde Autisme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for opgaver inden for ansættelser, overenskomster og

lønsammensætning? Finder du det naturligt at tage ansvar og arbejde struktureret? Vil du bidrage til et stærkt samarbejde i vores HR-team? Så er du muligvis den lønspecialist, vi er på udkig efter.

 

Du vil som lønspecialist hos Specialområde Autisme være med til at håndtere en bred vifte af HR-opgaver. Du vil indgå i et stærkt team med tre andre HR-kolleger, hvor du og en anden kollega varetager lønadministrationen for Specialområde Autismes ca. 700 medarbejdere.

 

Du får en spændende stilling i et uformelt arbejdsmiljø, hvor du

vil opleve en høj grad af frihed under ansvar. Dine arbejdsopgaver vil være HR-opgaver inden for lønadministration. Vi har fokus på udvikling og digitalisering af vores arbejdsgange, og alle teams bidrager til denne udvikling. Det er desuden vigtigt, at du trives godt med, at der kan forekomme ad hoc-opgaver af forskellig karakter. 

 

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Lønadministration med de paletter af opgaver, som forekommer i forhold til ansættelse, ændringer, fratrædelse med mere
  • Fortolkning og videreformidling af overenskomster og arbejdstidsregler, det sociale kapitel, ferieloven med mere
  • Lederunderstøttelse af og sparring med lederne i SAU i form af rådgivning og vejledning
  • Diverse HR-relaterede ad hoc-opgaver

 

I lønspecialistteamet samarbejder vi tæt om den daglige drift med lønadministration, som har førsteprioritet. Herudover vil der være større opgaver såsom de årlige lønforhandlinger samt mulighed for udviklingsopgaver indenfor det lønadministrative område.

 

Du får engagerede og dygtige kollegaer, og du bliver en del af et stærkt fællesskab, hvor vi træder til for hinanden og løfter i flok. 

 

Din arbejdsdag vil som udgangspunkt være på vores kontor i Silkeborg, men der skal påregnes dage, hvor du er "ude af huset" og har møder eller arbejder på vores øvrige afdelinger i regionen. Der er desuden mulighed for hjemmearbejde. 

 

 

 

Om dig:

  • Du har erfaring fra lignende stilling og interesse for de nævnte arbejdsopgaver
  • Du har gerne kendskab til vores lønsystem Silkeborg Data samt de regionale overenskomster og arbejdstidsregler
  • Du sætter service øverst på dagsordenen 
  • Du har kendskab og lyst til at sætte dig ind i nye systemer og processer
  • Du har styr på detaljen og arbejder struktureret og selvstændigt
  • Du er fleksibel og har forståelse for de rammer og vilkår, som præger driften i en kompleks, politisk organisation.
  • Du er god til at samarbejde og bidrager til det gode teamarbejde og de øvrige kolleger i HR teamet

 

Om Specialområde Autisme 

HR-teamet er en del af vores Sekretariat, som består af 26 kolleger, som udgør den administrative funktion i Specialområde Autisme. Sekretariatet holder til i nye og indbydende lokaler i Silkeborg.

 

Specialområde Autisme er Region Midtjyllands specialiserede tilbud til voksne med autisme. Vi har 25 bo- og beskæftigelsestilbud, hvor vores kerneopgave er at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til mennesker med autisme.

 

Du kan læse mere på: www.sau.rm.dk

 

Få mere at vide

Hvis du er blevet nysgerrig på, hvem vi er og stillingens indhold, er du meget

velkommen til at kontakte administrationsleder Thomas Ugilt Pedersen på tlf. 24 89 99 69 eller lønspecialist Pernille Husted på tlf. 24 24 32 88.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny løn på HK-området. 

 

Stillingen er en fast fuldtidsstilling, og vi søger dig, der kan starte den 1. juni 2024 og gerne tidligere.

 

Ansøgningsfrist er den 14. april 2024.

 

Der vil blive afholdt 1. og 2. samtaler i uge 16 og 17.

 

 

 

 

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Kejlstrupvej, 99d, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019825

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook