BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- Er du på udkig efter en spændende stilling som økonomicontroller?
- Har du styr på at lave regnskaber, budgetter, økonomiske analyser?
- Har du stærke kompetencer indenfor databehandling og Power BI?
- Vil du være sparringspartner for ledere og samarbejdspartnere i hele organisationen?
Så er det måske dig vi søger, så læs endelig videre....
Vi søger en økonomicontroller til Blå Kors Danmark. Du bliver en del af det stærke team af økonomimedarbejdere på Blå Kors Danmarks administrationskontor. Teamet servicerer organisationens væresteder, botilbud og genbrugsbutikker, der alle har fokus på at hjælpe socialt udsatte børn, unge og voksne.
- en længerevarende økonomiuddannelse som fx cand.oecon, cand.merc eller måske en baggrund som revisor
- praktisk erfaring fra en lignende stilling
- har Excel som dit primære arbejdsredskab og har lyst til at arbejde med kontinuerligt at fremstille tal på en let og overskuelig måde for organisationens enhedsledere, så de bliver bedst muligt klædt på til at træffe beslutninger
- blik for at se nye muligheder og har derfor hele tiden øje for at udvikle dine arbejdsområder.
Om Blå Kors Danmark
Som controller bliver du en del af Blå Kors Danmarks økonomiafdeling, der varetager en bred vifte af opgaver inden for løn, bogføring, budgettering, budgetopfølgninger, regnskab, ledelsesrapporteringer og økonomiske analyser. Ligeledes er økonomiafdelingen sparringspartner for bogholdere og ledere på organisationens enheder. Økonomiafdelingen består af 10 medarbejdere, og du vil samtidig indgå i et samspil med de øvrige medarbejdere på administrationskontoret. Med udgangspunkt i en udførende konsulentrolle og i dialog med leder og kollegaer, vil du få selvstændigt ansvar for en række aktiviteter.
Om dine opgaverDine opgaver vil bestå af økonomistyringsopgaver blandt andet for de selvejende institutioner samt aktiviteter finansieret af både offentlige og private puljemidler. Du vil blive inddraget omkring moms og angivelse heraf. Økonomiafdelingen står overfor en omlægning af arbejdsgangene, hvor fokus vil være på understøttelse af hele forretningen via automatisering og ensretning. Der skal leveres nøgletal på alle niveauer i organisationen samt der arbejdes på generel effektivisering af økonomifunktionen. Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med databehandling og Power BI.
Blå Kors Danmark tilbyder et fagligt og udviklende miljø og er en arbejdsplads der har udgangspunkt i et stærkt, fælles værdigrundlag.
Blå Kors Danmark er en social hjælpeorganisation, der hviler på et kristent livs- og menneskesyn. Det er derfor vigtigt og nødvendigt, at du forholder dig til dette i din ansøgning. Læs mere om Blå Kors's værdier på www.blaakors.dk/vaerdier-og-grundlag.
Jobbet er en fuldtidsstilling.
Du bliver i første omgang ansat på Blå Kors Danmarks administrationskontor i Silkeborg. Ultimo 2024 flytter administrationskontoret til Vejle, hvor Blå Kors Danmark er ved at opføre et nyt hovedkontor. Den nye controller skal derfor have lyst til at flytte med til de nye lokaler i Vejle, så dette vil være en forudsætning for at komme i betragtning til stillingen.
Hurtigst muligt.
Sådan søger du stillingenERHR Rekruttering forestår denne rekruttering, hvorfor al henvendelse skal ske til os. Din korte motiverede ansøgning og dit CV skal uploades via vores hjemmeside.
Har du spørgsmål eller ønsker du noget uddybet, er du velkommen til at kontakte Headhunter Tim Lykke tlf. 5455 2200.
Alle henvendelser behandles fortroligt og under diskretion.
AnsøgningsfristHurtigst muligt. Vi screener og evaluerer ansøgninger løbende, så send din ansøgning med det samme. Samtaler afholdes løbende.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ERHR Rekruttering, Bredhøjsvinget, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5967439