Operation Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Operation Manager - med speciale i MS-infrastruktur og cloud

Formår du at kombinere stærke IT-tekniske evner med gode people skills og lederegenskaber, motiveres du af at facilitere dine kollegers udvikling og succes?

Ser du helheder og forretningsmæssige perspektiver i mødet med virksomheder, og er du den der går forrest i inddragelse af nye teknologier?

Om NHC

Hos NHC styrker vi vores kunders forretninger med IT-løsninger, der bygger på dynamiske standardværktøjer. I en verden, hvor teknologi og digitale løsninger er under konstant udvikling, har vi skarpt fokus på at sikre et stabilt fundament, der understøtter vores kunders forretninger på den lange bane. Vi har hovedkontor i Silkeborg og lokalkontor i København. Vi er 33 engagerede medarbejdere, og vi oplever stabil vækst. Vores organisation er præget af en flad ledelsesstruktur med et ønske om medansvar og initiativ, og så skal det være sjovt at gå på arbejde.

Spillende træner’ med flere roller

Som Operation Manager for Technical Services & IT Operations teams bliver du den, der sætter faglig retning og udviser handlingsorienteret lederskab. Du kommer til at stå i spidsen for et højt kvalificeret og voksende konsulentteam, og skal med smittende entusiasme facilitere faglig sparring, stærk holdindsats og godt humør.

Du er samtidig specialist og IT-teknisk problemknuser, og den som kolleger og kunder rækker ud efter når projekterne bliver særligt komplicerede. Du bliver Lead og sparring i vores Tecnical services på 2. og 3. level opgaver.

Foruden ledelses- og specialistrollen bidrager du som konsulent i den daglige drift af vores og kunders ITløsninger i Azure, Onpremise og NHCs Datacenter - med særligt blik for input til forbedringer. Du skal hjælpe med at afdække kundernes behov, og sparre med dine kolleger omkring løsninger, så kunden sikres eksekvering og høj kvalitet.

Du skal, med referere til vores IT-Direktør, være med til at omsætte ledelsens ambitiøse mål til handling og sætte turbo på fortsat udvikling og vækst. Og du skal være med til at sikre at kunderne ser NHC som troværdig ekstern samarbejdspartner. Hos NHC tror vi på, at det er verdensklasseservice, der giver størst værdi.

Din succes afhænger i høj grad af din evne til at kommunikere bredt og skabe tryghed i dialogen med både kolleger og kunder. Du arbejder selvstændigt men opleves i virksomheden som et fælles bindeled og eksternt som en god ’kollega’, der får tingene gjort.

Din faglige profil
  • + 5 års erfaring fra lignende stilling
  • Erfaring med netværk, Azure, Office365 og lokale Microsoft miljøer
  • Erfaring med at håndtere 2. og 3. level incidents, Changes og Requests både internt og eksternt
  • Erfaring med udarbejdelse af dokumentation og rapportering
  • Stærke analytiske evner og flair for at se gennem problematikker og finde løsninger
  • Kommunikerer flydende på dansk og godt på engelsk i skrift og tale
  • Trives med gensidig fleksibilitet omkring arbejdstider og -mængde
Din menneskelige profil

Du har en smittende energi og motiveres af at skabe resultater både selvstændigt og sammen med andre. Du forstår at lytte aktivt, men giver samtidigt din mening klart og konstruktivt til kende, tager ansvar og handler. Du arbejder struktureret og har på samme tid et godt overblik og falkeblik på væsentlige detaljer. Du udviser initiativ og udfordrer og motiverer både ude og hjemme. Du har generelt flair for at få mennesker omkring dig til at ’lykkes sammen’. Du har en høj etik og opleves som en afbalanceret, troværdig og nærværende konsulent, leder og kollega, der møder andre med tillid. Du bidrager med nye idéer og går forrest, når de skal implementeres.

Du tilbydes

Et arbejdsliv, hvor du og dine kompetencer gør en forskel. Hvor der bliver lyttet til dig, og hvor du dagligt indgår i dialoger på et højt fagligt niveau. Vi sætter sammen retning og mål for din succes, og din faglige udvikling. Arbejdsmiljøet er uformelt, og der er højt til loftet. Vi lægger vægt på at have det sjovt sammen, at være der for hinanden, og at den interne kommunikation er åben og ligefrem. Du tilbydes ekstremt fleksible kontraktvilkår og lønpakke, der kan forhandles på næsten alle tænkelige måder i forhold til dine ønsker, behov og kompetencer. Vi er ligeledes meget åbne omkring ønsker om uddannelse.

Next step

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis stillingen matcher dine ønsker for et kommende drømmejob. Vi ønsker at sikre det rigtige match, og det rigtige match går som bekendt begge veje. Samtaler afholdes løbende. Ønsket opstart er januar 2024 eller snarest muligt efter. Spørgsmål rettes venligst via mail til teknisk direktør Ole Rebbe, ore@nhc.dk. Rekrutteringsprocessen koordineres i samarbejde med konsulentvirksomheden blue search & selection, og du giver med din henvendelse samtidig tilladelse til at dele dine data hermed. Data behandles i henhold til retningslinjer for GDPR

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

NHC A/S, Kejlstrupvej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5924451

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook