BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du med sikker hånd udføre bogholderimæssige opgaver?
Kan du yde den bedste service til både gæster og kollegaer med et smil?
Og har du lyst til at blive en del af Økonomiafdelingen på Danmarks måske smukkest beliggende arbejdsplads?
Så har vi et attraktivt vikariat til dig i en spændende og anderledes organisation.
Med reference til vores økonomichef skal du løse en række forskelligartede opgaver – både selvstændigt og i tæt samarbejde med afdelingens to øvrige regnskabsassistenter. Sammen har vi fokus på at udvikle procedurer og processer i forhold til virksomhedens skiftende behov såvel som på at være en servicefunktion til hele organisationen.
Dine opgaver inkluderer blandt andet:
- Håndtering af kreditor-flow: Administration, kontering og godkendelse af leverandørbilag i bilagssystem (Digisense) samt løbende kontakt til kreditorer
- Bogføring af kassekladder samt øvrige ad hoc-opgaver samt evt. backup ved lønbehandling
- Kvalitetssikring, afstemninger og periodiseringer
- Deltagelse i måneds- og årsafslutninger
Vi forventer, at du:
- Er regnskabsuddannet med solid praktisk erfaring
- Besidder en høj grad af selvstændighed i opgaveudførelsen og kvalitetsbevidst - også i travle perioder
- Har et grundlæggende kendskab til Excel
- Er erfaren i forskellige IT-systemer (gerne C5) og vant til at tilegne dig ny viden
Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Du er et ordensmenneske, der arbejder systematisk og struktureret, uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Samtidig er det en fordel at du godt kan lide rutineopgaver.
Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med et inspirerende og godt arbejdsmiljø. Virksomheden er uformel i stilen; og vi sætter pris på en afslappet tone og et godt humør på arbejdspladsen. Når det kommer til leverancer og resultater, skal det være professionelt, og der leveres i en høj kvalitet.
Vi tilbyder gode arbejdsforhold og attraktive personalegoder, en lønpakke med god pensionsordning samt god kantine. Der er tale om en stilling på 37 timer, mandag til fredag med mulighed for flextid. Hvis det passer dig bedst, kan der evt. aftales en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Der er tale om et vikariat i 1 år.
Interesseret?
Du er velkommen til at kontakte Økonomi- & Administrationschef, Stevan Bærnholdt Lund på sbl@fvc.dk eller mobil 21 59 27 79 (ferie uge 27-29).
Ansøgning mærket ”Regnskabsassistent” vedlagt CV med relevante oplysninger og dokumentation sendes elektronisk til job@fvc.dk
Ansættelsessamtaler afholdes i august.
Ferskvandscentret og AQUA Akvarium & Dyrepark ligger naturskønt i Silkeborg tæt på byen. Ferskvandscentrets forretningsområder består af 2 hoteller og konferencecentre, en kursusafdeling samt en erhvervspark. Ferskvandscentret og AQUA Akvarium & Dyrepark arbejder tæt sammen; og vi ser os selv som én organisation. Læs mere på vores hjemmesider www.fvc.dk og www.visitaqua.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
DEN SELVEJENDE INSTITUTION AQUA, SILKEBORG, Vejlsøvej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6073890