Rekrutteringskonsulent til HR og Arbejdsmiljø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du nikke genkendende til, at ledelse gør en forskel, og at god ledelse gør en positiv forskel? Er du optaget af, hvordan ledere understøttes og udvikles? Så er dette måske lige et job for dig

I Silkeborg Kommune tager vi ledelse alvorligt. Vi ansætter ledere, der praktiserer ledelse med højt engagement, og som ønsker at udvikle sig i ledelsesopgaven. Vi ansætter årligt omkring 50 nye ledere på forskellige ledelsesniveauer. 

Som rekrutteringskonsulent er du bl.a. ansvarlig for at understøtte en smidig og professionel rekrutteringsproces, og arbejder altid med øje for den overordnede strategi. Du er sparringspartner for vores ansættende ledere, og bistår den ansættende leder med at rekruttere de ledere, der matcher vores organisation og opgaver bedst. Dette gør du bl.a. gennem udarbejdelse af personprofiler. I Silkeborg Kommune anvender vi People Tools til profilering. 

Du er endvidere ansvarlig for planlægning og løbende udvikling af Silkeborg Kommunes centrale onboarding af nyansatte ledere, ligesom du vil blive ansvarlig for opdatering af hjemmeside og procedurer for rekruttering. 

Om dig

Du har erfaring med rekruttering og profilering af ledere på forskellige ledelsesniveauer. Du har et nuanceret blik og en tillidsvækkende tilgang. Du vil hurtigt evne at sætte dig ind i rekrutteringsopgaven og i vores organisation i form af at kende ledelsesgrundlag og fokusområder for Silkeborg Kommune. Organisationens ansættende ledere vil opleve sig hjulpet og beriget i rekrutteringsprocessen. Konkret vil lederne mærke, at du er nysgerrig på opgaven, og at du bidrager med viden, der kan understøtte ansættelsesudvalget i at træffe den rigtige beslutning, når det kommer til valg af kandidat. Du har øje for hele rekrutteringsprocessen og vejleder bl.a. i, hvordan stillingsopslaget kan profileres og nå ud til flest mulige kandidater.

Du arbejder struktureret og effektivt og har fokus på både helheden og detaljen i din opgaveløsning. Du sikrer fremdrift og bidrager aktivt med dine synspunkter. Du har flair for digitale muligheder, og tænker dem ind i den daglige opgaveløsning, og har gode administrative vaner. Du har fagligt udsyn på din opgaveløsning. 

Du har erfaring med eller er motiveret af at facilitere drøftelser og processer. 

Du er teamplayer, du bidrager til fællesskabet både fagligt og socialt og så befinder du dig godt i et miljø med en uformel tone. 

Har du yderligere kvalifikationer, hører vi gerne herom i din ansøgning. 

Du kan eksempelvis være administrativt- eller professionsuddannet. Vi fokuserer på din erfaring og evne til at løse opgaverne i stillingen. 

Om os

Du vil blive en del af sektionen HR og Arbejdsmiljø, der er placeret i staben Organisation og Personale på Silkeborg Rådhus. Vi er et forandringsskabende og engageret team på 14 medarbejdere med stor bredde i vores uddannelses- og erhvervsmæssige baggrund. Vi vægter godt humør og et sundt arbejdsmiljø. Der er stor fleksibilitet – men vi prioriterer videndeling og samarbejde. 

Mere praktisk om stillingen: 

  • Der er tale om en fast stilling med en gennemsnitlig arbejdstid på 37 timer pr. uge
  • Du har kørekort, da flere opgaver skal løses på kommunes arbejdspladser
  • Du kan deltage i samtaler mandag 19. februar 2024 og mandag 26. februar 2024

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Lotte Jul Andersen på 20 42 83 82 eller HR-konsulent Jytte Mikkelsen på 28 56 24 80. 
 
Ansøgningsfrist tirsdag 13. februar 2024. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere. 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Søvej 3, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981768

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook