Ren Service A/S introducerer nem og fleksibel selvbetjening

Foto: Ren Service.
dato

Ren Service A/S i Silkeborg tilbyder nu en ny og fleksibel selvbetjeningsløsning. Kunder kan afhente og aflevere rensetøj efter almindelig lukketid fra kl. 15.00 til 17.30 ved hjælp af en telefonisk løsning, der gør processen både let og sikker.

Ren Service A/S har sat sig for at forbedre kundeoplevelsen ved at give adgang til butikken uden for almindelige åbningstider. Selvom butikken lukker kl. 15.00, har kunder mulighed for at benytte selvbetjening indtil kl. 17.30.

Målet med den nye ordning er at give kunder, der arbejder længere end butikkens åbningstider, mulighed for at hente og aflevere deres rensetøj. "Vi vil meget gerne betjene vores kunder på den bedste måde," forklarer Kenneth Jeppesen fra Ren Service A/S.

Den nye fleksible ordning består af et telefonnummer på døren til butikken. Ved at ringe til dette nummer kan kunderne få butiksdøren låst op af en medarbejder, der derefter guider dem gennem selvbetjeningsprocessen, som foregår under videoovervågning for sikkerhedens skyld.

Kenneth Jeppesen tilføjer: "Vi mærker allerede en stor interesse for muligheden for selvbetjening. Mange bruger det allerede og er glade for det."

Den nye ordning er trådt i kraft denne sommer og modtages med åbne arme af både eksisterende og nye kunder. Ren Service fortsætter med at prioritere god kundeservice og fleksibilitet.

For mere information, se Ren Service's hjemmeside eller følg deres Facebookside.

Kilde: REN SERVICE A/S
REN SERVICE A/S

Nylandsvej 12, Silkeborg

868112..
Se på kort

åbningstider

Man-Fredag: 7:30-15:00