Secher Security: Sales Coordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye Sales Coordinator?

Secher Security er på en vækstrejse og vi udvider igen. Vi har brug for en dedikeret teamplayer, der brænder for at arbejde med en bred pallette af fakturering, kontraktudarbejdelse, koordinerende salgsopgaver samt PA- opgaver for CEO og Office Manager.

Har du erfaring med koordinering og administration, som Intern salgsback eller PA?
Trives du med at supportere og levere kvalitetsarbejde i CRM/ERP- systemer?

Leder du efter et fællesskab af mennesker, der deler store ambitioner?
Kan du sige ja til ovennævnte, så er du den nøgleperson vi søger.

Din rolle og ansvarsområder

Koordinering, strukturering og optimering af aktiviteter omkring salg, administration og markedsføring i tæt samarbejde med vores Office Manager. Du vil deltage aktivt i planlægning og udførelse af aktiviteter og opgaver.

Ansvarlig for den månedlige fakturering og rapportering af konsulenternes timeforbrug til kunder og samarbejdspartnere. Dokumentation, registrering af kundeoplysninger og nye kundeemner i vores CRM-system, herunder løbende opdateringer. Du får en central rolle i kontraktudarbejdelse og -fornyelser og administrationen heraf.

Som Sales Coordinator vil du også udføre PA-opgaver for CEO. Opgaven omfatter bl.a. hotel- & kalenderbookinger, rejsekoordinering, statusrapporteringer mv.

Din profil

  • Du har som en minimum en bachelor indenfor økonomi, salg eller administration samt +5 års erfaring fra en lignende stilling
  • Du har en struktureret tilgang og har sans for detaljer
  • Du er fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt med stramme deadlines
  • Du evner at navigere i et dynamisk miljø, hvor opgaverne og dagene er mangeartede
  • Du trives med at koordinere, optimere og afslutte dine opgaver
  • Du mestrer dansk og engelsk flydende i skrift og tale, ligesom du trives i et internationalt miljø
  • Solidt kendskab til CRM/ERP-systemer samt MS-Officepakken
  • Viden om IT sikkerhedsbranchen er et plus, men ikke en forudsætning

Vi tilbyder

En attraktiv lønpakke, baseret på dine færdigheder og erfaring, samt sundhedsforsikring og pensionsordning. Stillingen er på 30 timer ugentligt, med mulighed for fuld tid. Du vil fortrinsvist arbejde fra vores kontor i Silkeborg, med mulighed for at arbejde hjemmefra. Tiltrædelse 1. november 2023 eller snarest muligt.

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV. Samtaler afholdes løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning. Rekruttering varetages af ”Kongruens – et godt match”.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Office Manager Louise Nørgaard Pedersen på tlf. 7017 0430 eller CEO Kristian Secher på tlf. 5033 0440.

Secher Security er en IT-konsulent virksomhed, der sætter ekstremt høje standarder for sine kunder og tilbyder en omhyggeligt håndplukket produktportefølje, der giver værdi for virksomheders IT-sikkerhed og netværksinfrastruktur. Med mange års erfaring, løser vi komplekse og forvirrende IT-opsætninger. Vi simplificerer, automatiserer og accelerer virksomhedernes performance og skaber overblik og reducerer eventuelle unødvendige udgifter.

Vi har kontor i centrum af Silkeborg i et nyoprettet Kontorfællesskab med frokostordning, tæt på fitness faciliteter og caféliv i Papirfabrikkens historiske bygninger. Vi er i dag et team på 5 medarbejdere, fordelt på 2 lokationer. Vi er ambitiøse og resultatorienterede og har en uformel omgangstone.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Secher Security, Papirfabrikken 26, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://kongruensaps.hr-on.com/show-job/163074?linkref=135855&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908666

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet