BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
”Jeg er meget glad for den service jeg får i jobcenteret. Jeg bliver modtaget så godt. De er hjælpsomme og har et godt humør”. Sådan beskriver en borger sit møde med vores medarbejdere i receptionen. Vil du give vores borgere samme gode oplevelse, kan du måske være den nye kollega, vi søger.
Måske får vi nyt navn og måske kommer vi til at organisere vores opgaver anderledes i de kommende år. Men vi skal stadig løse beskæftigelsesopgaver i Silkeborg. Derfor søger vi fra 1. juni 2024 en ny kollega til at arbejde med administration og borgerbetjening i Jobcenter Silkeborg.
Vi er 16 dygtige medarbejdere i Jobcentersupport, som betjener alle funktioner i jobcenteret, hvor vi er ca. 340 medarbejdere. Supportfunktionen er central og samlende i jobcenteret. Vi har dagligt kontakt med mange borgere, teams og kolleger.
Vi har base på Stagehøjvej, men betjener også vores receptioner på Lillehøjvej og Drewsensvej. Du vil ofte komme til at arbejde på to adresser i løbet af ugen.
En af hovedopgaverne i stillingen er betjening af reception og telefon. En god og rolig betjening er vigtig for borgerne og for kollegernes videre arbejde. Samtidig får du mange andre administrative opgaver.
Din profil:
- Du har en administrativ uddannelse og gerne erfaring med kommunale opgaver
- Du har gode IT- kompetencer og er ikke bange for nye systemer
- Du er optaget af yde god service til borgere, virksomheder og kolleger
- Du er robust og kan håndtere, at en mindre del af borgerne udtrykker deres frustrationer
- Du er en holdspiller med overblik
- Du finder gode løsninger, når vi møder forandringer
- Du har lyst til at gribe opgaver som får vores huse til at fungere
- Du taler engelsk og evt. andre sprog
Dine arbejdsopgaver:
- Betjening af telefoner og receptioner – både simple og komplicerede henvendelser
- Hjælp til dine kolleger i huset – store og små opgaver
- Administrative opgaver som f.eks. journalisering, sagsoprettelse, indkald til samtaler, vejledninger, referater, m.v. Dvs. administration for vores sagsbehandlere.
- Diverse bestillinger og indkøb
- Deltagelse i mindre serviceopgaver, som får husene til at fungere
Dine kompetencer kan have indflydelse på, hvordan vi fordeler opgaverne imellem os.
Det kan du se frem til:
- Et trygt arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone
- En travl og varieret hverdag, hvor du kan udvikle dig
- En læringskultur hvor du får og giver sparring
- At blive en del af vores udvikling – vi vil altid gerne blive bedre
- Som udgangspunkt 37 timer om ugen. Mødetid kl 8 og som udgangspunkt til kl 15, dog torsdag til kl. 17.
- Fleksibel arbejdstid og hjemmearbejde når det er foreneligt med opgaverne
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Michael Højlund på tlf. 21 62 91 10 eller koordinator Mette Johansen på tlf. 20 14 65 71.
Ansøgningsfrist mandag 8. april 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 18. april 2024.
Vi forventer at indkalde til ansættelsessamtale mandag 15. april eller tirsdag 16. april 2024.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018684