BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du udadvendt, serviceminded og kvalitetsbevidst? Vil du være en aktiv kollega i vores indskrivning og give vores kunder service i verdensklasse? Så er det dig, vi leder efter!
Vi søger en dygtig servicerådgiver til at tage godt imod vores Nissan-kunder i indskrivningen. Det bliver din primære opgave at levere professionel og kompetent rådgivning til vores kunder. Samtidig skal du være med til at coache og udvikle vores mekanikere, så vi i fællesskab leverer service i verdensklasse.
Som servicerådgiver i Nissan kommer du til at indgå i et team af servicerådgivere og værkførere med ansvar for dit eget team af mekanikere og egne opgaver. Har du derfor erfaring med Nissan, vil det være en fordel men ikke et krav. Vigtigst er det, at du er smilende og imødekommende samt glad for at arbejde med kunder. Du skal kunne levere god kundeservice med et glimt i øjet.
Det daglige arbejde omfatter blandt andet:
- Professionel modtagelse og rådgivning af vores kunder i indskrivningen samt booke og planlægge arbejdet på værkstedet
- Kvalitetssikring af udført arbejde og processer og opfølgning på kundetilfredshed
- Udarbejdelse af tilbud til kunder
- Daglig fakturering - herunder ansvar for garantiopgaver og reklamationer
- Administration af lejebiler
- Indkøring og daglig opfølgning af Nissans importørsystemer, herunder Triage, CITNOW mv. samt deltage i importørmøder og kurser
- Koordinering af bemandingsbehov
Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling inden for bilbranchen. Samtidig er du vant til at arbejde med kunder, håndtere og løse udfordringer og levere god kundeservice. Som vores nye servicerådgiver ser vi gerne, at du:
- Er smilende, serviceminded, udadvendt og god til at samarbejde
- Arbejder engageret, struktureret og kan lige at arbejde efter processer
- Trives med at efterleve målsætninger målt på nøgletal via kundetilfredshed og performance
- Har gode kommunikationsevner over for både kunder og kolleger på tværs af virksomheden
- Er proaktiv og har fokus på opsøgende salg og mersalg til vores kunder
- Løbende søger at udvikle dig selv både personligt og fagligt, og derfor er omstillingsparat og ikke mindst frisk på digital omstilling og har flair for IT
Bilernes Hus er blandt de største bilhuse i Danmark, og bilhusets 38.000 m² fordeler sig på udstillingen samt værksted med over 80 lifte, hvor vi er autoriseret indenfor otte mærker. Vi fremhæver:
- En hverdag fyldt med udfordringer i en spændende virksomhed med et godt arbejdsmiljø
- Gode muligheder for at sætte dit eget præg på hverdagen
- Personlig og faglig udvikling som leder
- Muligheden for at arbejde med et spændende brand
- Attraktiv lønpakke afhængig af kvalifikationer
Sådan søger du stillingen:
Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”. Tiltrædelse er snarest muligt. Derfor indkalder vi løbende til samtaler og forbeholder os retten til at slette opslaget, hvis stillingen bliver besat - så send din ansøgning med videre hurtigst muligt.
Har du spørgsmål, kan du kontakte servicechef Torben Nielsen på telefon 8188 1522 eller tonil@bilerneshus.com (fortrolighed er en selvfølge).
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Bjarne Nielsen A/S - Herning Silkeborgvej, Silkeborgvej , 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111759