BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded, levere et kvalitetsmæssigt godt stykke arbejde og er omstillingsparat, så send os din ansøgning.
Grundet omlægning i vores organisationen søger vi en beredskabsassistent der kan arbejde selvstændig, er praktisk anlagt og god til at disponere sin tid, herunder at planlægge og gennemfører eftersyn. Du vil have mange opgaver ud af huset, men samtidig også være en del af det operative beredskab.
Vi løser alle opgaver vi bliver stillet. Det kræver stor vilje hos medarbejderne til at arbejde løsningsorienteret og tage udfordringerne med godt humør. Til gengæld tilbyder vi stor frihed under ansvar, og mulighed for faglig og personlig udvikling.
Du vil primært blive tilknyttet station Viborg, men vil kunne have arbejdsdage på vores andre brandstationer.
Primære arbejdsopgaver
- Foretage planlægning og eftersyn af brandmateriel
- Logistik i hele vores dækningsområde
- Reparationer, eftersyn og klargøring af brand- og redningsmateriel
- Diverse forefaldne opgaver inden for lagerhåndtering, logistik og vedligeholdelsesopgaver
- Efter kvalifikationer
Lidt om dig:
- Du har erfaring fra lignede stilling
- Du har god kundekontakt og forstår at leverer en god service
- Kendskab til MS-office pakken på brugerniveau og gerne lagerstyringssystemer eks, FTZ+
- Du samarbejder og deler gerne din viden med dine kollegaer, så vi sammen bliver bedre
- Du kan lide en afvekslende hverdag, med udfordringer og alsidige opgaver
- Du har kørekort til B og gerne til C, BE, CE, truckcertifikat og EU kvalifikationsbevis
- Du er funktionsuddannet brandmand eller er indstillet på at gennemfører uddannelsen
Stillingen er på 37 timer pr. uge, dagvagts tjeneste, med tiltrædelse pr. 1. oktober 2023 eller snarest herefter.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse og lokalaftale forhandlet med FOA.
Din nye arbejdsplads,
Midtjysk Brand & Redning er et fælleskommunalt §60 selskab, mellem Viborg og Silkeborg Kommuner. Vi skaber tryghed for ca., 197.000 borgere med 10 brandstationer.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte områdeleder Egon Jeppesen på tlf. 20 45 54 27 eller operativchef Jesper Hesselberg på tlf. 30 63 56 40.
Ansøgningsfrist mandag 11. september 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 20. september 2023.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Bemærk: det er Silkeborg Kommune der håndterer rekrutteringen.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Midtjysk Brand & Redning, Kejlstrupvej 99C, 8600 Silkeborg.
Ansættelse ved Midtjysk Brand & Redning afhænger af fremvisning af privat straffeattest, samt for nogle medarbejdergrupper en børneattest og/eller en sikkerhedsgodkendelse til sikkerhedsniveau ”Hemmelig”, der kan opretholdes i hele ansættelsen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Kejlstrupvej 99 C, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://silkeborg.career.emply.com/ad/beredskabsassistent-i-driftsafdelingen-pa-midtjysk-brand-redning/1hpp5s/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894998