BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kollega, der kan lide en hverdag som aldrig er kedelig og hvor man skal være servicemindet, grundig, nysgerrig og til dagligt skal kunne navigere i skiftende arbejdsopgaver samt -områder.
Dine to primære arbejdsområder vil være flådestyring (biler) og forsikringsområdet.
På forsikringsområdet vil en del af dit arbejde blandt andet omfatte administration og sagsbehandling vedrørende bil-, bygnings- og løsøreskader. Du vil også skulle arbejde med fortolkning af forsikringsbetingelser og -vilkår samt løbende tilpasning af policer, betaling af fakturaer, udsendelse af krav, opkrævning af præmier samt håndtering af interne selvrisici.
En del af dit arbejde med kommunens flådestyring vil omfatte styring og facilitering af størstedelen af kommunen bilflåde. Du skal i samarbejde med vores fleetmanager medvirke til, at sikre optimal brug og styring af kommunens bilflåde, så der hele tiden forefindes det korrekte antal biler, busser m.v. Derudover skal du aktivt bidrage til at reducere skadesomfanget på bilflåden ved systematisk opfølgning på de anmeldte skader. Desuden skal du medvirke til, at vi når vores mål med at reducere bilflådens CO2-udslip med 500 ton inden udgangen af 2025.
Begge områder er fyldt med daglige koordineringsopgaver, rådgivning, herunder kontakt til en del af kommunens borgere samt kolleger både i egen afdeling og i kommunens øvrige afdelinger.
Endelig vil du også skulle deltage i forbedrings- og udviklingsprojekter, da teamet er en del af Ejendomsstaben som er en stabsfunktion, der hele tiden understøtter de politiske mål med optimering, nytænkning, CO2 nedbringelse m.m. i vores daglige opgaveløsninger.
Vores forestiller os, at du:
- har en relevant administrativ uddannelse
- er initiativrig og resultatorienteret
- er analytisk tænkende
- har planlægnings- og logistikfærdigheder
- er grundig og god til at følge op på opgaverne
- er indstillet på faglig udvikling
- er teamplayer med et godt humør
- bidrager til et godt arbejdsmiljø
- har kompetencer inden for Microsoft Office pakken
- har gode kommunikationsevner
- har kørekort (B)
Vi tilbyder:
- spændende job med udfordringer
- oplæring af dygtige kolleger
- innovativt og digitalt miljø
- mulighed for hjemmearbejdsdage
- godt arbejdsmiljø i åbent kontorlandskab
Din nye arbejdsplads:
Dit kommende team består af fem engagerede medarbejdere med godt humør, der alle bidrager til fællesskabet. Vi er en del af staben Ejendomme, som arbejder ud fra principperne i Facility Management tankegangen. Staben varetager den samlede ejendomsforvaltning af kommunens ca. 675.000 m2 bygningsmasse. Opgaverne er fordelt på fire sektioner: Byggeri og portefølje, Rengøring, Teknisk drift samt Projekt- og driftsudvikling.
Team ”Forsikring, beredskab og flådestyring” er forankret i sektionen ”Byggeri og portefølje”, som også består af team ”Nybyg” og team ”Køb, salg og leje”.
Se mere her Så se filmen her og få et endnu bedre indblik i at være ansat hos os.
Løn- og ansættelsesvilkår:
- løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
- 37 timer arbejdsuge
Forventet tiltrædelse 1. december 2023 eller hurtigst muligt.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Henriette Bang på tlf. 2913 6049.
Ansøgningsfrist torsdag 5. oktober 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 10. oktober 2023.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Østergade 1, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://silkeborg.career.emply.com/ad/kollega-til-silkeborg-kommunes-team-forsikring-beredskab-og-fladestyring/h5oddq/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909125