BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Christians Anlæg blev stiftet i 1997 af Christian Brendstrup, der er udlært anlægsgartner. Siden har virksomheden udviklet sig i forhold til både medarbejdere, maskiner og kunder. I slutningen af 2003 overtog Christians Anlæg A/S Løgager Entreprenørforretning – en velrenommeret entreprenørvirksomhed grundlagt i 1962 – og blev i den forbindelse til Christians Anlæg & Løgager Entreprenør A/S. I 2018 skiftede virksomheden navn til Christians Anlæg A/S. Virksomhedens ambitioner fortsætter, i 2024 blev Kasper Graversgaard en del af ejerkredsen med det fokus at kunne håndtere og byde på større projekter og udbud.
Virksomheden har i dag 40-45 ansatte. Erfaringsgrundlaget er stort, og der rådes over en moderne maskinpark til løsning af forskelligartede opgaver inden for kloakering, anlæg og entreprenøropgaver. Der sættes en ære i at gøre de rigtige ting – samt at gøre tingene rigtigt. Virksomheden er forankret i det midtjyske, hvor også størstedelen af kunderne en placeret.
En afdelingsleder der kan sit lederhåndværk, har overblikket og evner at samarbejde på tværs
Som et led i de fremtidige ambitioner søger vi en afdelingsleder til en nyoprettet stilling, hvor man overtager områder, som en teamleder hidtil har varetaget. Dette gøres for, at én af de nuværende teamledere får mulighed for at dedikere sig 100% til eget område og dermed at holde fokus og udnytte det potentiale, områderne hver især har.
Den tilpassede organisation ser således ud:
Dvs. den nye afdelingsleder refererer til ejerlederen og har dels to eksisterende teamledere + egne folk (alt ml. 15-20) i reference. De områder, du således overtager, er hhv. grøn vedligeholdelse og vintertjeneste.
Kendetegnede for vedligeholdelsesområdet er kort fortalt at tage vare på de udendørsarealer, som kunderne (private og offentlige) måtte have. Læs mere her
For vintertjeneste gælder det både saltning og snerydning af veje og p-arealer, igen for private og offentlige kunder. Læs mere her
Nøglen til at blive en succes i den tilpassede organisation vil bl.a. blive dine evner til at skabe relationer og suge til dig af den viden og de erfaringer, der allerede er i de forskellige teams. At du får skabt din egen rolle over tid, således du får etableret et samarbejde med teamlederne, så I sammen kan få skabt en overordnet struktur over opgaver og ressourcefordelingen. At du er synlig overfor de folk, du har i direkte reference, og du samtidig får kendskab til eksisterende kunder og på sigt potentielle kunder.
Et udpluk af de opgaver du vil skulle varetage
- Koordinering af opgaver og ressourcer med teamlederne.
- Koordinering og styring af egne områder og hold i de enkelte områder.
- Planlægning af kommende opgaver ud i fremtiden.
- Fremtidssikre ressourcer.
- Granskning af udbud og efterfølgende lave et tilbud.
- Fastholde nuværende kunder og udbygge opgaveporteføljen.
- Kontakt til potentielle kunder om muligt samarbejde.
- Deltage på ugentlige og månedlige statusmøder.
Hos Christians Anlæg får du trivsel - ansvar - indflydelse og fleksibilitet
Som nyt medlem af teamet vil du hurtigt se, at vejen fra beslutning til handlig er kort, og du vil hurtigt selv få tildelt det ansvar og de opgaver, som matcher dine kompetencer. Christians Anlæg A/S har fokus på udvikling, og der vil derfor blive lyttet til dig og dine idéer med henblik på at videreudvikle virksomheden. I relation hertil vil du blive tilbudt muligheden for udvikling i form af kurser m.m.
Du bliver en del af et erfarent og engageret lederteam med mulighed for faglig og professionel sparring samt videndeling. I en til tider hektisk dagligdag med ressourcestyring, kundekontakt og medarbejderkoordinering er der altid plads til smil og sparring. For at komme ordentligt ombord, vil der blive udarbejdet en plan, og du vil komme med rundt til igangværende projekter og møde organisationen.
Virksomheden tilbyder sine medarbejdere en høj grad af fleksibilitet, hvilket i praksis betyder, at du selv er herre over din arbejdstid. Christians Anlæg A/S afholder jævnligt sociale arrangementer og udflugter ud af huset. Du bliver med andre ord en del af en virksomhed med et stærkt fællesskab og en uformel jargon præget af humor og en ærlig tone.
Om dig og din baggrund
- Du kommer med en baggrund inden for branchen eller relaterede brancher og med ledelseserfaring.
- Du kan lide at lede og fordele opgaver og gør det med autenticitet og sikkerhed.
- Du går forrest, når det er påkrævet og tager gerne handskerne på i spidsbelastninger.
- Du har flair for IT og kommer måske med erfaringer inden for systemer, som kan hjælpe til med planlægning og ressourcestyring.
- Du har lysten til at indgå i et mindre ledelsesteam, hvor du nysgerrigt går til opgaverne og har modet til at gøre opmærksom på de ting, du mener, der kan gøres anderledes.
- Du har en evne til at fordybe dig og få alle detaljerne med, når det kræves, så de tilbud, som sendes ud af huset, er gennemarbejdede og fremstår professionelle.
- I andre situationer vil du skulle bruge dit stærke overblik og dine evner til at kommunikere på alle niveauer. Med dit overblik leder og driver du teams og opgaver sikkert i mål og sikrer, at det ønskede resultat opnås. Du fortæller andre, hvilken vej de skal gå, og omstiller dig hurtigt, så du finder den mest gunstige vej til målet.
- Du er struktureret og har en udpræget koordinering- og ordenssans, der gør, at du har styr på dine planer og din opfølgning. Kunder og samarbejdspartnere, såvel som medarbejdere og kolleger, ved, at de kan regne med dig, og du altid holder, hvad du lover.
- Du har et positivt og løsningsorienteret sind og skaber en god stemning omkring dig. Det gælder uanset om du er på kontoret, i selskab med en bygherre eller ude på byggepladsen.
Læs mere på www.christiansanlaeg.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Asgaard Recruitment, Porsborgparken, 9530 Støvring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081594