Spændende lederjob med ansvar for drift og udvikling af administration hos Secher Security

Profilbillede
dato

Secher Security er på en vækstrejse. Vi søger en dygtig og ambitiøs kollega, der skal være med til at forankre og videreudvikle virksomheden.

Du vil få det overordnede ansvar for drift og udvikling af vores administration. Din hverdag vil variere med planlægnings- og eksekveringsopgaver til forandringsledelse, implementering af strategiske handleplaner samt projektoptimering. Du trives i feltet mellem strategiske og operationelle opgaver, og med et bredt ansvar for den fremadrettede udvikling. Du vil også være den naturlige sparringspartner for CEO om udvikling af virksomheden.

Din rolle og ansvarsområder

Med reference til den administrerende direktør får du det overordnede ansvar for drift, økonomi og udvikling af operations. Opgaverne omfatter ansvar for kontraktfornyelse, udarbejdelse af årshjul/eventplanlægning og messedeltagelse, budgettering og forecast, controlleropgaver, ansvar for marketing samt forankring og udvikling af processer og arbejdsgange.

Din profil

  • Du arbejder allerede i en tilsvarende funktion, og har en relevant teoretisk uddannelse
  • Du har en stærk forretnings- og regnskabsforståelse
  • Du har erfaring med medarbejderledelse, i at arbejde strategisk og med at drive processer
  • Din arbejdsform er systematisk og struktureret
  • Du er god til at danne nye relationer og trives i udveksling med forskellige personligheder
  • Du har en høj arbejdsmoral og har en ”can do” attitude
  • Det er en fordel at du har viden og erfaring indenfor IT-branchen
  • Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale, og trives i et internationalt miljø

Vi tilbyder

Du tilbydes et spændende lederjob i en mindre vækstvirksomhed, hvor resultater og værdier følges ad. Du vil få mulighed for at påvirke udviklingen af virksomheden. Vi har en flad organisationskultur med kort vej fra idé til handling.

En attraktiv lønpakke, sundhedsforsikring og pensionsordning. Stillingen er en fuldtidsstilling. Du vil fortrinsvist arbejde fra vores kontor i Silkeborg, med mulighed for at arbejde hjemmefra. Tiltrædelse snarest muligt.

Hos Secher Security åbner vi op for en unik mulighed for dig, ved at tilbyde dig at deltage i vores exit warrant program. Det er din chance for at være en del af vores succes og drage fordel af virksomhedens værdiskabelse.

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV. Samtaler afholdes løbende. Rekruttering varetages af ”Kongruens – et godt match”.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO Kristian Secher på tlf. 5033 0440.

Secher Security er en cyber security virksomhed, der revolutionerer tankegangen og teknologien indenfor IT-sikkerhed. Vi simplificerer, automatiserer og accelerer virksomheders performance på deres globale IT-infrastruktur.

I 2023 modtog vi vores første Gazelle. Det er vores målsætning at der kommer flere til de kommende år.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Secher Security, Papirfabrikken, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122748

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook