Spændende mulighed som Business Koordinator hos Vesttec Aps

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

For Vesttec Aps i Silkeborg søger vi lige nu en business koordinator til en spændende stilling. Du vil komme til at supportere indkøbs- og salgsmedarbejdere med behandling og håndtering af forskellige dokumenter. Du trives i en rolle, hvor du har en stor kontaktflade og sætter en ære i at holde overblikket og gribe alle bolde.
I jobbet vil du skulle varetage en lang række opgaver, og du vil opleve en stejl læringskurve.
Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:

  • Kontakt til kunder og leverandører samt håndtering og oprettelse af kontrakter i CRM /ERP systemer

  • Ordrestyring/ordrebehandling og koordinering af leverancer samt afsendelse af ordrer

  • Håndtere månedlige ordrer for forskellige kunder

  • Kontrakthåndtering inklusiv løbende opfølgning på salgsaftaler

  • Følge op på indkomne betalinger

  • Daglig kundesupport omhandlende fakturaspørgsmål, leveringer og lignende

  • Supportere med dokumenthåndtering indenfor bæredygtig levering

Der kan være flere veje ind i stillingen, men vi forestiller os, du er uddannet inden for salgsadministration, B2B support, kontor eller lignende. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, vigtigst er at du har erfaring i arbejdet med ovenstående opgaver.

Om dig

Du er proaktiv, struktureret og trives i et højt arbejdstempo. Du finder det sjovt når enderne mødes til sidst, og så er du en teamplayer!
Vi ser gerne du har erfaring fra lignende stilling, og at du taler og skriver dansk og engelsk.
Derudover ser vi gerne at du:

  • Generelt har gode IT-kundskaber og er daglig bruger af MS365
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Er en dygtig kommunikatør, der har gå-på-mod og er energisk
  • Er organiseret, løsningsorienteret og handlekraftig
  • Er en teamplayer, og at du er nysgerrig efter at lære nyt

Der arbejdes i Dynamics365 Business Central og det er en klar fordel hvis du har erfaring med dette eller andet ERP system.

Praktisk

Fuldtidsstilling indenfor normal kontortid
Opstart: Hurtigst muligt, så send din ansøgning allerede i dag
Løn: Efter kvalifikationer
Periode: 6 måneders ansættelse med mulighed for forlængelse eller fastansættelse

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084762

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook