Struktureret generalist med interesse for socialområdet til barselsvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde. Vi fører tilsyn med ca. 1200 plejefamilie og 500 sociale tilbud. I Socialtilsyn Midt er vi godt 90 ansatte herunder 20 i staben, hvor stillingen er placeret.

En af vores kolleger skal på barsel, og derfor er der nu en mulighed for at blive en del af vores team. I staben vil du arbejde sammen med forskellige faggrupper som økonomer, jurister, socialrådgivere, akademikere og kontoruddannede. Den fælles opgave er at sikre, at tilsynskonsulenter og ledelse understøttes i tilsynsarbejdet. Vi leder både efter dig, som har de rigtige kompetencer, dig som gerne vil gøre en forskel på det specialiserede socialområde, men i høj grad også efter den rigtige kollega. 

I staben varetager vi en lang række administrative opgaver, som dækker HK-funktioner, kommunikation, sekretæropgaver, IT, ledelsesunderstøttelse, politisk sagsbehandling osv. Vi søger pr. 1. eller 15. august en kollega, som har lyst til at hjælpe os med at få huset til at fungere. Vi søger særligt dig, som er en ørn til at organisere og strukturere, som kan lede processer i huset og sikre god og stabil ledelsesunderstøttelse ift. vores strategiske indsatser, planlægning og koordinering med de øvrige socialtilsyn. Den endelige opgavesammensætning sker, når vi har set din profil og kender dine præferencer.

Der vil være nogle faste løbende opgaver, men ellers kan du forvente at blive involveret i mange forskelligartede opgaver og 2 uger er sjældent ens. Der er masser af muligheder for opgaver med ansvar og for at prøve dig selv af i forskellige funktioner. 

Af mulige arbejdsopgaver kan nævnes;

  • Understøttelse af ledelsen herunder fx planlægning af arrangementer, kommunikation med samarbejdspartnere, koordinering og procesplanlægning, mødeunderstøttelse mv.
  • Planlægningsopgaver relateret til tilsynskonsulenternes årsplaner i samarbejde med stabslederen
  • Opfølgning på strategiske indsatser, processer og planlægning
  • Sekretariatsbetjening og politisk betjening i samarbejde med stabslederen
  • Deltagelse i udarbejdelsen af rapporter fx årsrapport og tilfredshedsundersøgelse
  • Understøttelse af vores jura- og eller økonomiteam

Det er vigtigt at understrege, at vi leder efter den rigtige kollega, så du behøver ikke at kunne se dig selv i alle opgaverne. Du kan både være erfaren og kende konkret til opgaverne og området, men du kan også sagtens være nyuddannet med interesser, der matcher vores opgaver.

Vi forestiller os at du;

  • Har en akademisk uddannelse fx cand.scient.pol, cand.scient.adm eller lignende
  • Er serviceminded 
  • Tager initiativ, kan arbejde selvstændigt og tager ansvar i dine opgaver
  • Er struktureret, har orden i dine opgaver og naturligt tænker opfølgning og detaljer ind i din opgaveløsning
  • Tager de daglige forandringer og ændringer i planerne, som sker i en lille stab med et smil
  • Har flair for kommunikation og er dygtig til at formulere dig på skrift og i tale
  • Har lyst til at indgå i og bidrage til vores gode arbejdsfællesskab

I staben og i Socialtilsyn Midt generelt lægger vi vægt på, at det er rart at være på arbejde. Du bliver derfor også en del af et rigtig godt arbejdsfællesskab, hvor der er højt til loftet og god humor.

Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.socialtilsynmidt.dk

Tiltrædelse

1. eller 15. august 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte stabsleder Ida Rønne Antonsen på tlf. 91 17 24 79.

Socialtilsyn Midt indhenter straffeattest forud for en eventuel ansættelse. 

Ansøgningsfrist torsdag 23. maj 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 30. maj 2024. 

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere. 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Papirfabrikken 38, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036737

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook