BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en skarp kontoruddannet medarbejder med interesse for HR og IT? Vil du gerne bistå ledere med at nedbringe sygefravær i Silkeborg Kommune? Så er du måske vores nye kollega fra 1 august 2024 i en 2-årig projektstilling.
Du bliver en del af Personaleservice i staben Organisation og Personale, hvor du hovedsageligt vil servicere afdelingen for Sundhed og Omsorg.
Vi er 35 medarbejdere, der arbejder med hele ansættelsesforløbet fra ansættelse til fratrædelse, herunder også ferie, barsel, sygefravær mv. Vores arbejdsplads er et godt sted at være, og vi tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø, hvor du vil være velkommen og værdsat.
Om stillingen
I afdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en særlig indsats: ”Sammen om Trivsel og Tilknytning”, hvor fokus er at øge fremmødet for medarbejderne og dermed nedbringe sygefraværet. Du får en vigtig opgave med at understøtte lederne i deres håndtering af sygefravær.
Som administrativ medarbejder hos os vil din opgave være at hjælpe ledere med alle de administrative opgaver, der følger med sygefraværshåndtering. Din opgave er at booke møder og mødelokaler, lave indkaldelser, skrive referater under sygefraværssamtaler, journalisering i personalemappen mv. Herudover vil du indgå i udviklingsopgaver fx omkring digitale løsninger, data til ledere m.v.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Du får mulighed for at lære om sygefraværshåndtering. Vi tilbyder 37 timers fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejde.
Du bliver tilknyttet Personaleservice, hvor du vil få erfarne kolleger der arbejder indgående med forskellige dele af sygefraværshåndtering.
Om dig
Vi søger en kontoruddannet medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du er robust, fleksibel, effektiv og god til at formulere dig skriftligt. Du bevarer roen og har god situationsfornemmelse under fortrolige sygefraværssamtaler.
Hvis du har erfaring med at betjene ledere og kendskab til lønsystemet Silkeborg Data vil det være et plus. Det er ikke et krav, at du har erfaring i at arbejde med håndtering af sygefravær.
Opgaven kræver at du har kørekort og egen bil til rådighed, da fraværssamtaler afholdes på de forskellige arbejdspladser i kommunen. Silkeborg Kommune har biler til rådighed der i videst muligt omfang skal benyttes, men det kan være nødvendigt at stille egen bil til rådighed, hvis Silkeborg Kommunes biler er optaget.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Pia Alsgaard på tlf. 2325 6916.
Ansøgningsfrist søndag 26. maj 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 6. juni 2024.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Søvej 3, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6047744