BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I plejecentersektionen søger vi en dygtig udviklingskonsulent, der skal være med til at understøtte udviklingen af plejecentersektionen. Dine opgaver vil være mangeartede og opgaveporteføljen bred. Du skal være god til at sætte dig ind i komplicerede områder og kunne navigere i en stor organisation, hvor resultater skabes sammen med forskellige sektioner, afdelinger og fagligheder. Du vil i dagligdagen have stor berøringsflade til ledere og medarbejdere på kommunens 20 plejecentre samt øvrige konsulenter i Sundheds- og Omsorgsafdelingen.
Kan du drive og facilitere små og store indsatser, projekter og processer? Kan du understøtte sektionslederens muligheder for at sætte retning og sikre fremdrift? Er du en holdspiller, og har du lyst til en tempofyldt hverdag med afvekslende opgaver? Så er det måske dig, vi mangler som vores nye kollega i plejecentersektion.
Opgaverne er mangeartede og forskellige, fx:
- Kvalitetssikring og -udvikling
- Ledelsesbetjening og konsulentbistand
- Arbejdsmiljø
- Udarbejdelse af retningslinjer og instrukser
- Forberedelse og afholdelse af faglige mødefora, fx kvartalsvise møder for sygeplejersker, kostfaglige, IT førstehjælpere mm.
- Projektledelse og koordinering af større og mindre projekter
- Procesledelse i udviklingsopgaver i og for plejecentersektionen
Hvem er du?
Du har en akademisk uddannelse eller en sundhedsfaglig uddannelse gerne suppleret med en kandidatuddannelse. Du har minimum 3-5 års erhvervserfaring, som er relevant for stillingen.
Du har erfaring med at samarbejde på et organisatorisk niveau med ledelse samt erfaring som projektleder af tværgående processer og projekter. Du arbejder struktureret og selvstændigt og du trives i en uforudsigelig hverdag med flere opgavestillere og meget forskelligartede opgaver.
Du er dygtig til at formulere dig skriftligt og forstår at navigere mellem det overordnede og det detaljerede niveau. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring fra Sundheds- og omsorgsområdet.
Som person er du nysgerrig, tillidsvækkende og god til at danne relationer – og befinder dig godt i et ambitiøst og uhøjtideligt arbejdsfællesskab.
Vi kan tilbyde dig
En stilling med god mulighed for faglig udvikling og indflydelse på de konkrete arbejdsopgaver, hvor du får en bred berøringsflade i organisationen. Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor de fleste dage er forskellige og opgaverne lige så. Du vil opleve gode muligheder for fleksibilitet i dagligdagen og i tilrettelæggelsen af eget arbejde. Du vil træde ind i en organisation, hvor vi vægter tillid, humor og trivsel højt og møde en uformel omgangstone og gode kollegaer.
Om os
Stillingen er med direkte reference til sektionslederen i Plejecentersektionen. Du vil blive en ud af to udviklingskonsulenter og i dagligdagen er sektionslederen og de fire områdeledere dine nærmeste samarbejdspartnere. Du bliver en del af en stor sektion med 20 plejecentre og 700 medarbejdere. Sektionen er inddelt i fire områder med hver sin områdeleder samt et antal plejecenterledere. Læs mere på plejecentre.silkeborg.dk.
Du vil indgå i samarbejder på tværs af Sundhed- og Omsorgsafdelingen og vil løbende samarbejde med konsulenter fra Borger Eget Hjem, Sundhed på Tværs og Staben. Alle arbejder med forskellige områder inden for udvikling, kvalitetssikring, demens, arbejdsmiljø mv.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Forventet tiltrædelse 1. januar 2025 eller efter aftale. Vi glæder os til at tage imod vores nye kollega og er optaget af at skabe en god start.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Merete Kjærsgaard Kristensen på tlf. 5134 7403 eller udviklingskonsulent Kristina Bøhm Eskildsen på tlf. 2148 3363.
Ansøgningsfrist søndag den 17. november 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 25. november 2024 og eventuelt anden samtale onsdag den 27. november 2024.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere.
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet, er det en betingelse, at den person vi ønsker at ansætte, kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Gudenåvej, 1A, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6139330