BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til ledelsesbetjening, projektstyring og fundraising søger Ledelse & Udvikling i Silkeborg Kommune en udviklingskonsulent med mod på faglige og personlige udfordringer i et godt og lærerigt arbejdsfællesskab. Du bliver en del af et team på cirka 10, som med energi og faglighed støtter Silkeborg kommunes politiske og administrative ledelse, deltager i tværgående projekter og leder diverse bosætnings- og erhvervsinitiativer i tråd med kommunens vækstpolitik. Derudover har vi bl.a. ambitioner om at blive langt stærkere indenfor fundraising.
Faglige kompetencer: For at få succes i jobbet er de væsentligste faglige kompetencer, at du:
- Har erfaring med ledelsesbetjening i en politisk styret organisation
- Mestrer at facilitere projektarbejde og samle mange forskellige fagligheder og interesser, så projektet når i mål
- Har et analytisk mindset og bruger det til at finde løsninger
- Har en skarp og samtidig diplomatisk pen
Personlige kompetencer: For at få succes i jobbet er de væsentligste personlige kompetencer, at du:
- Har en proaktiv og løsningsorienteret tilgang til arbejdsopgaverne og et stort servicegen
- Er tillidsvækkende og god til dialog og til at indgå i mange forskellige samarbejdsrelationer, såvel internt i organisationen som eksternt
- Bevarer overblikket og får fulgt opgaverne til helt dørs, så også detaljerne er på plads – også når tempoet er højt
- Har et tålmodigt gemyt med situationsfornemmelse og forståelse for diskretion
Silkeborg Kommune er en kommune med fart på og et klart succeskriterium. Borgere og erhvervsliv skal møde kvalitet og et højt serviceniveau samtidig med, at vi forløser kommunens mange forskellige potentialer og opbygger brandet som Danmarks outdoor hovedstad. Det betyder også, at vi, såvel politisk som administrativt, aktivt søger at få større rolle landspolitisk via engagement i diverse nøgleorganisationer – et arbejde du ligeledes vil blive involveret i.
Arbejdsmiljø: Du vil opleve en afvekslende arbejdsdag med højt tempo og mange forskellige opgaver og samarbejdsrelationer. Du kommer til at være med, hvor det sker, og skal indstille dig på, at du i perioder får rigtig travlt – hvor særligt ledelsesbetjeningsopgaven stiller krav om hurtig reaktion. Men du får også en arbejdsplads præget af fællesskab, hjælpsomhed og fleksibilitet, hvor der både er plads til gode grin og et liv uden for arbejdstiden.
Baggrund og ansøgning: Du har en relevant uddannelse og praktisk erfaring fra lignende opgaver i en politisk ledet organisation. Har du samtidig ambitioner og lyst til aktivt at være med til at skabe resultater i et arbejdsfællesskab præget af spændende opgaver og en uformel, men energisk tone, ser vi meget gerne en ansøgning fra dig.
Da vi har travlt og forventer, at teamet får flere opgaver på de nævnte arbejdsområder, kan der – hvis det viser sig, at der er to supergode kandidater i stakken – være mulighed for, at vi ansætter begge. I så fald vil vi skrue to stillinger sammen, som på bedste måde bringer de to kandidaters særlige styrker og erfaring i spil.
Vil du vide mere om jobbet, så kontakt udviklingschef Gregers Pilgaard på tlf. 2090 1368.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 13. august. Ansættelsessamtalerne forventes afholdt mandag den 19. august. Forventningen er ansættelse med start senest 1. oktober.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Søvej 1, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089590