BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at yde kundeservice i absolut verdensklasse? Er du naturlig udadvendt og god til at forstå kundens behov? Har du min. 2-3 års erfaring med kundesupport via chat, telefon og e-mail - gerne fra anden SaaS virksomhed - så har vi et spændende job som Customer Success Agent til dig!
Rollen:
I Mileage Book har vi fokus på at følge vores kunders rejse fra start til mål. Vi søger derfor to engagerede Customer Success Agents til vores dynamiske Customer Success Team. Som Customer Success Agent hos os er din hovedopgave at give vores kunder en fantastisk service og guide dem i vores softwareløsning, som registrerer og styrer kørsel, udlæg og flådehåndtering. Du spiller en afgørende rolle i både onboarding og fastholdelse af vores kunder.
Generelt er nøglen til succes i denne rolle at kombinere teknisk viden om produktet med fremragende kundeservicefærdigheder. Rollen som Customer Success Agent er afgørende for at sikre, at vores kunder får den bedst mulige oplevelse med Mileage Book og for at opbygge varige relationer, der bidrager til vores succes. Rollen refererer til vores CEO, Carsten Guldhammer.
Ansvarsområder:
- Onboarding af kunder - Du hjælper vores nye kunder med at komme godt i gang med Mileage Books softwareløsning. Dette indebærer at guide dem gennem opsætning, træning og sikre, at de føler sig trygge ved at bruge vores produkt
- Kundesupport - Du vil være den primære kontaktperson for vores kunder, når de har brug for vejledning og hjælp. Henvendelserne sker via vores chat, telefon eller e-mail. Det er vigtigt, at du giver en imødekommende, hurtig og effektiv respons på deres spørgsmål.
- Fastholdelse af kunder - Udover at besvare kundehenvendelser tager du initiativ til at kontakte vores kunder for at sikre, at de får fuld værdi af vores løsning. Dette indebærer regelmæssig opfølgning, feedbackindsamling og identificering af muligheder for forbedringer og opgraderinger.
- Produktviden - Du udvikler en dybdegående forståelse for Mileage Books softwareløsning og holder dig opdateret med eventuelle ændringer eller opdateringer i produktet.
Hvem er du?
Der er mange opgaver at holde styr på, så du arbejder struktureret, selvstændigt, løsningsorienteret og er dygtig til at tilegne og formidle teknisk stof øjenhøjde med kunderne. Vi forestiller os, at du har følgende profil:
- Min. 2-3 års erhvervserfaring på fuldtid med kundesupport indenfor Saas/IT.
- Udadvendt og motiveres af at kommunikere dagligt med kunder.
- Teknisk velfunderet.
- Løsningsorienteret og finder stor tilfredshed i at løse udfordringer sammen med kunderne.
- Serviceminded og møder kunder med smil, empati og venlighed.
- Et højt drive og en evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar.
- Struktureret med et godt overblik - kan håndtere at have mange sager åbne på en gang.
- Flydende på dansk såvel som engelsk - både i skrift og tale.
- Fleksibel og team-player - er lyttende og samarbejder med dine kolleger.
Vi tilbyder:
- At du bliver en del af et ambitiøst, specialiseret og dynamisk team i vækst.
- En god feedback kultur, hvor vi støtter og hjælper hinanden og skaber succes sammen.
- Masser af indflydelse og en unik mulighed for at tage ansvar og ejerskab for eget job.
- Arbejdsplads i centrum af Silkeborg med udsigt over Langsø. Parkering lige ved døren.
- Lønpakke baseret på kvalifikationer, herunder pension og sundhedsordning.
- Sociale arrangementer såsom årlige fester, fredagshygge og andre arrangementer.
Hvem er vi:
Mileage Book er en SaaS virksomhed, og blandt de stærkeste brands i Danmark indenfor IT-systemer, der styrer kørselsregnskaber, udlægsregistrering og flådehåndtering. Vi er en vækstvirksomhed grundlagt i 2014, de sidste 3 år i træk er vi kåret som Gazellevirksomhed! Vi har flere end 100.000 brugere fordelt på vores primære markeder Danmark og Sverige, og vores kunder spænder fra små og store private virksomheder til offentlige institutioner. Vi er et stærkt og dedikeret team på 20 medarbejdere med base i Silkeborg, der brænder for alt, der drejer sig om kørsel og brugervenlig automatisering. Kulturen hos os er drevet af tillid og respekt for hinanden. Vores kommunikation er uformel og imødekommende, og vi arbejder tæt sammen om at skabe succes for vores kunder.
Det praktiske:
Omfang: Fuldtid
Arbejdssted: Vores kontor i Silkeborg.
Start: 1. december - eller meget gerne før.
Din ansøgning: Du skal sende din ansøgning og CV til vores People&Culture konsulent, Jane Schumann - jsc@mileage.book.com.
Vi evaluerer indkomne ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.
Hvis du har spørgsmål til ansættelsesprocessen, kan du kontakte Jane på 4268 2800.
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, bedes du sende en mail til vores CEO, Carsten Guldhammer, guldhammer@mileagebook.com.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
(Vi vil gerne frabede os kontakt fra rekrutteringsbureauer vedr. dette opslag.)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MILEAGE BOOK A/S, Godthåbsvej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911779