BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En kollega skal på barsel, så nu søger vi i Team 2 i Borgerservice en vikar hurtigst muligt.
I Borgerservice er vi 20 medarbejdere fordelt på to teams.
I Team 2 er vi ni medarbejdere som dagligt er i telefonisk og personlig kontakt med mange forskellige typer af borgere. Vi behandler bl.a. sager om tilskud til pensionister, lån til beboerindskud, befordring til læge, vejleder om og udsteder MitID og vejleder vedr. Udbetaling Danmarks områder samt Digital Post og Digital Fuldmagt.
Derudover administrerer vi omkring 100 borgeres økonomi, hvor vi sørger for betaling af husleje, forbrug og løbende udgifter samt udbetaler rådighedsbeløb. Dette kræver en forståelse for den enkelte borgers situation og økonomi- og dialog med den enkelte borger om dette.
Jobbet
I denne stilling vil dine primære opgaver være administration af et fast antal borgers økonomi, modtage og behandle ansøgninger om personligt tillæg og helbredstillæg, ekspedition af alle typer af telefoniske og personlige henvendelser til teamet samt bestilling af befordring til læge.
Din profil
Vi ønsker at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne kontoruddannelse indenfor offentlig administration. Derudover skal du:
- have lyst til at lære nyt
- være god til at sætte dig ind i nye systemer
- kunne arbejde selvstændigt men samtidig indgå i teams
- trives i en omskiftelig hverdag
- være servicemindet
- have et godt humør
- kunne tale engelsk
Vi kan tilbyde
I Borgerservice kan vi tilbyde et job med meget borgerkontakt. Du vil blive mødt af imødekommende kolleger, godt humør og en uformel omgangstone. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Stillingen er et vikariat på 37 timer pr. uge med tiltrædelse hurtigst muligt.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder i Borgerservice Sofie D. Martinussen på tlf. 2860 2423.
Ansøgningsfrist søndag 27. oktober 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 30. oktober 2024.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Silkeborg Kommune, Søvej 1, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129714