Bliv virksomhedskonsulent og støt borgere i fleksjob hos Fleksjobservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at skabe værdifulde løsninger for såvel fleksjobbere som virksomheder, så er du måske vores nye kollega.. 

Om Fleksjobservice

Vi varetager indsatsen for borgere på ledighedsydelse og borgere der er ansat i fleksjob. Afdelingen består af 20 ansatte, der er delt op i tre teams, som har et tæt samarbejde: Beskæftigelseskonsulenter, Indsats og Fastholdelse. 

Vores hverdag er travl, og vi har fokus på læring og udvikling, så vi kan fastholde en høj faglig kvalitet. Vi har netop gennemført et opkvalificeringsforløb ift. den Løsningsfokuserede tilgang, som vi arbejder med at implementere. 

Vi vægter det gode arbejdsmiljø, og det opnår vi blandt andet ved at have fokus på den gode dialog med borgere, samarbejdspartnere og kolleger. 

Om jobbet

Som virksomhedskonsulent i Indsats er din kerneopgave, at støtte borgere med en nedsat arbejdsevne i at finde et varigt job, hvor de kan udnytte deres arbejdsevne. 

Dine opgaver er blandt andet:

  • At støtte borgernes jobsøgning gennem en håndholdt og individuelt tilpasset indsats
  • Opsøgende virksomhedsrettet kontakt mhp. at skabe jobåbninger til specifikke borgere
  • Etablering af virksomhedspraktik og fleksjob
  • Udfyldelse af relevante blanketter og registrering i vores fagsystemer, Fasit og Vitas
  • At udarbejde kortere skriftlig dokumentation til brug for myndighedssagsbehandlingen

Din profil

Som vores kommende kollega har du gode kommunikations- og formidlingsevner og trives med det virksomhedsrettede, såvel som det borgerrettede arbejde. 

Vi vægter, at du:

  • Har erfaring med det virksomhedsrettede arbejde og indgående kendskab til de lokale arbejdsmarkedsforhold og jobmuligheder
  • Har erfaring med at arbejde jobrettet med borgere med såvel fysiske som psykiske begrænsninger i arbejdsevnen
  • Er handlekraftig og målrettet 
  • Arbejder systematisk og har god datadisciplin
  • Har stærke samarbejdskompetencer, som du evner at bringe i spil ift. såvel borgere, virksomheder og kolleger 
  • Har kørekort 

Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt og til besættelse senest 1. december 2024. 

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Grethe Ahlmann Olesen på tlf. 2925 5449 eller teamkoordinator Ahank Aziz på tlf. 4028 1350.
 
Ansøgningsfrist torsdag 17. oktober 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober 2024.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere. 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Drewsensvej, 60, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6123760

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook