Indkøber med passion for unikke boligprodukter søges hos Sinnerup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vores boligafdeling søger vi en kollega, som har passion for indkøb og vil være med til at skabe et unikt vareprogram til vores boligunivers, der består af alt fra interiør, brugskunst og møbler.

Livsstil, kvalitet og design. Det er hjertet i Sinnerup og har været det siden Poul Sinnerup åbnede sin første butik i Holstebro i 1971. Selvom det er 50 år siden de første forventningsfulde kunder trådte ind i butikken, er konceptet det samme som dengang. Vi ønsker at inspirere vores kunder med design og kvalitet, der kan anvendes i alles boliger.

Hos SINNERUP er vi dedikerede til at skabe anderledes og unikke produkter til boligen, der samtidig omfavner det essentielle fokus på ansvarlighed. Her vil der være rig mulighed for at kunne sætte sit eget præg på opgaverne og være en del af den spændende rejse, vi er på.

Som en del af Sinnerup får du for alvor mulighed for at omsætte dit indkøbstalent til resultater. Det sker gennem dine kommercielle kompetencer og dit kreative input på de nyeste trends, så du skaber inspirerende produkter til vores boligunivers. Du er på den måde med til at videreudvikle vores levende livsstilshuse, som skal være mødested for vores trofaste kunder og øvrige designinteresserede sjæle. JOBBET BESTÅR BL.A. I AT:

  • Forhandle med leverandører ift. samarbejde omkring produktudvalg samt mængde og pris
  • Placere ordre, styrer leveringstider på plads og løser problemstillinger i denne forbindelse
  • Forstå ordrebehandling, styrer kritiske problemstillinger og produktionstider
  • Source nye materialer og leverandører i samarbejde med designteamet
  • Udførelse af kvalitetskontrol gennem kommentering af produkterne
  • Arranger betalinger og bogføring af varer på lager
  • Du er med i processen af produkter fra start til slut
  • Du samarbejder tæt med vores design -og indkøbsteam
  • Rejsedage til Europa og Asien et par gange årligt

 

VI LEDER EFTER EN INDKØBER MED BRANCHEERFARING

  • Uddannet BA i indkøb
  • Minimum 3-5 års erfaring fra lignende stilling
  • Produktkundskab og en stor forståelse for kvalitetsmaterialer og ansvarlighed
  • Erfaring med sourcing af materialer og leverandører
  • Evnen til at håndhæve kvalitetsstyring og tidsfrister
  • Du er flydende på dansk og engelsk i både skrift og i tale og er god til at kommunikere
  • Du er struktureret, vedholdende, effektiv og har flair for IT-systemer, Business Central, NAVISION, Office pakken
  • Besidder et godt humør og er glad for teamwork, da vi arbejder tæt sammen om at skabe de fedeste produkter

 

ØVRIGT: 

  • ARBEJDSSTED: SINNERUP’s hovedkontor i Silkeborg
  • Vi tilbyder en fuldtidsstillng på 37 timer
  • Løn er efter kvalifikationer 
  • ANSØGNINGSFRIST: Senest 20. August 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SINNERUP / CRÉTON, Nyhøjvej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087886

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet