Økonomiadministration og bogholderi blæksprutte med ansvar og overblik

dato

Back Office / Bogholder / blæksprutte  (15-20 timer ugentligt)

Vi søger en detalje orienteret og ansvarsbevidst Back Office / Bogholder / blæksprutte  med indsigt i økonomistyring, regnskab og administration. 

Du bliver en central del af virksomhedens økonomifunktion og skal håndtere hele bogholderiet – fra de daglige posteringer til afstemninger og løn. 

Stillingen er på 15-20 timer ugentligt og kræver en person, der arbejder struktureret, selvstændigt og med et skarpt øje for kvalitet, deadlines og økonomisk overblik.

Arbejdsopgaver
Dine primære opgaver vil omfatte:
• Daglig bogføring og posteringer
• Afstemning af konti og bank
• Kreditor- og debitorstyring
• Håndtering af kreditforsikring
• Momsafstemning og indberetninger
• Budgetlægning og opfølgning
• Likviditetsstyring
• Lønbehandling
• Indkøb og leverandørstyring
• Booking og administration af fragt

Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:
• Har erfaring med bogholderi og økonomiadministration
• Er rutineret bruger af regnskabsprogrammer (vi benytter E-conomics) og Excel
• Arbejder struktureret og grundigt
• Kan bevare overblikket i en travl hverdag
• Trives med ansvar og selvstændige opgaver

Personlige egenskaber
• Detaljeorienteret og kvalitetsbevidst
• Selvstændig og initiativrig
• Gode samarbejdsevner og positiv tilgang
• En god portion humor og et smil på læben

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

AirZone ApS, Højbovej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/659f7717-76e0-46fc-b398-0b58b5b440c6

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet