Back Office / Bogholder / blæksprutte (15-20 timer ugentligt)
Vi søger en detalje orienteret og ansvarsbevidst Back Office / Bogholder / blæksprutte med indsigt i økonomistyring, regnskab og administration.
Du bliver en central del af virksomhedens økonomifunktion og skal håndtere hele bogholderiet – fra de daglige posteringer til afstemninger og løn.
Stillingen er på 15-20 timer ugentligt og kræver en person, der arbejder struktureret, selvstændigt og med et skarpt øje for kvalitet, deadlines og økonomisk overblik.
Arbejdsopgaver
Dine primære opgaver vil omfatte:
• Daglig bogføring og posteringer
• Afstemning af konti og bank
• Kreditor- og debitorstyring
• Håndtering af kreditforsikring
• Momsafstemning og indberetninger
• Budgetlægning og opfølgning
• Likviditetsstyring
• Lønbehandling
• Indkøb og leverandørstyring
• Booking og administration af fragt
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:
• Har erfaring med bogholderi og økonomiadministration
• Er rutineret bruger af regnskabsprogrammer (vi benytter E-conomics) og Excel
• Arbejder struktureret og grundigt
• Kan bevare overblikket i en travl hverdag
• Trives med ansvar og selvstændige opgaver
Personlige egenskaber
• Detaljeorienteret og kvalitetsbevidst
• Selvstændig og initiativrig
• Gode samarbejdsevner og positiv tilgang
• En god portion humor og et smil på læben
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
AirZone ApS, Højbovej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/659f7717-76e0-46fc-b398-0b58b5b440c6