Receptionist med administrative opgaver i Jobcenter Silkeborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

"Jeg er meget glad for den service, jeg får i jobcenteret. Jeg bliver taget godt imod. De er hjælpsomme og altid i godt humør." Sådan beskriver en borger sit møde med vores medarbejdere i receptionen. Hvis du vil give vores borgere den samme gode oplevelse, kan du måske være vores nye kollega.

Måske får vi nyt navn, og måske kommer vi til at organisere vores opgaver anderledes i de kommende år. Men vi skal stadig løse beskæftigelsesopgaver i Silkeborg. Derfor søger vi hurtigst muligt, eller senest fra 1. januar 2025, en ny kontoruddannet kollega til at arbejde i vores reception med telefonomstilling og borgerbetjening i Jobcenter Silkeborg.

Vi er 16 dygtige medarbejdere i Jobcentersupport, jobcentrets samlede administrative enhed, som understøtter alle jobcentrets forskellige funktioner. Vi har dagligt kontakt med mange borgere, teams og kolleger.

Jobcentersupport har base på Stagehøjvej, men vi løser også opgaver samt bemander og betjener vores receptioner på Lillehøjvej, Drewsensvej og Papirfabrikken. Vi understøtter administrativt funktionerne på de forskellige adresser. Din primære tilknytning vil være på Drewsensvej, men der kan være perioder, hvor du også vil arbejde på en af vores andre adresser.

Hovedopgaven i stillingen er betjening af receptionen og telefonomstillingen, men du vil også få administrative opgaver som support for ledelsen i Jobcenter Jobudvikling, Integration og Unge. Du vil bl.a. fungere som sekretær ved møder i arbejdsmiljøgruppen samt ved LokalMED.

Din profil:

  • Du har en kontoruddannelse og gerne erfaring med kommunale opgaver, herunder kendskab til arbejdsmiljø og MED-systemet
  • Du har gode IT-kompetencer og er digitalt stærk
  • Du er optaget af at yde god service til borgere, virksomheder og kolleger
  • Du har overblik og kan arbejde med administrative opgaver, selvom du sidder i en reception
  • Du er robust og kan håndtere, at en mindre del af borgerne udtrykker deres frustrationer
  • Du har lyst til at påtage dig opgaver, som får vores huse til at fungere
  • Du er pligtopfyldende, loyal og evner at arbejde med en høj grad af fortrolighed
  • Du er omstillingsparat og trives med hyppige forandringer
  • Du taler engelsk og evt. andre sprog

Dine arbejdsopgaver:

  • Betjening af telefoner og receptioner – fysisk placering i front office, primært på Drewsensvej
  • Ledelsesstøtte for Jobudvikling, Integration og Unge, f.eks. understøttelse af arbejdsmiljøgruppen, LokalMED samt planlægning og koordinering for ledelsen ved funktionsarrangementer
  • Administrative opgaver som f.eks. journalisering, sagsoprettelse, indkaldelse til samtaler, vejledninger, referater m.v., dvs. administration for vores sagsbehandlere
  • Deltagelse i serviceopgaver, f.eks. bestilling og klargøring af forplejning ved større møder, samt andre serviceopgaver, der får husene til at fungere

Det kan du se frem til:

  • Et godt arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone
  • En travl og varieret hverdag, hvor du kan udvikle dig
  • En læringskultur, hvor du får og giver sparring
  • At blive en del af vores udvikling – vi vil altid gerne blive bedre
  • Som udgangspunkt 37 timer om ugen. Mødetid kl. 8, og som udgangspunkt til kl. 15, dog torsdag til kl. 17
  • Fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde, når det er foreneligt med opgaverne

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jobcenterchef Trine Porsgaard Koue på tlf. 24 99 91 50 eller koordinator Mette Johansen på tlf. 20 14 65 71.
 
Ansøgningsfrist fredag 8. november 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 13. november 2024.

Vi forventer at indkalde til ansættelsessamtale mandag 11. november 2024.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der, inden en endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos din seneste arbejdsgiver og gerne flere.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Drewsensvej 60, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133513

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook