Teamleder til kundeservice og administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Falder det dig naturligt at være serviceminded og struktureret – og kan du samtidig bevare overblikket i travle øjeblikke? Motiveres du af at bidrage til arbejdsglæde og udvikling af dine medarbejdere?

Så er du måske den kommende teamleder til vores administrationsteam.

Administrationsteamet er en del af Asset Management, hvis vigtigste opgave er at sikre, at vores lejere er tilfredse og glade for deres lejemål og den service, vi yder under lejeperioden. Vores administrationsteam bidrager til dette ved at besvare indgående henvendelser fra vores lejere og koordinere den løbende vedligeholdelse af lejemålene, herunder reparationer og diverse serviceopgaver.

Vi arbejder hver dag for at gøre en forskel for vores lejere – og derfor har vi brug for dig

Du får ansvaret for otte dygtige medarbejdere, som varetager den daglige dialog med vores lejere. Det er din opgave fortsat at fastholde og udvikle det høje serviceniveau samt arbejdsglæde i teamet. Samtidig vil du håndtere diverse administrative opgaver og opfølgninger i teamet.

Din dagligdag præges af god sparring og samarbejde med dine to øvrige teamlederkolleger i afdelingen, som er ansvarlige for viceværtfunktionerne.

 

Dine primære arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse, motivation og udvikling af teamet og den enkelte medarbejder
  • Supervisere og understøtte medarbejderne med deres daglige opgaver
  • Sikre planlægning af afdelingens procedurer, opgaver og bemanding
  • Varetage diverse administrative opgaver ifm. service og vedligeholdelse af ejendomme
  • Indgå i tæt dialog og samarbejde med den øvrige teamledelse
  • Sikre et godt samarbejde på tværs i organisationen

 

Dine kompetencer
Du har formodentlig en baggrund inden for kundeservice, drift eller salg. Samtidig har du erfaring med ledelse og vigtigst af alt lyst til at videreudvikle dig som leder.

Du har god erfaring med planlægning og koordinering af opgaver i et team. Dertil kan du skabe struktur og sikre, at alle opgaver prioriteres og løses på tilfredsstillende vis. Samtidig ser du værdi i at være ”den spillende træner”, som har et godt kendskab til teamets opgaver, og selv kan bidrage hertil.

Din ledelsesstil er præget af åbenhed og tilstedeværelse. Du motiveres af, at dine medarbejdere trives og samtidig leverer en god service over for vores lejere. Som person er du proaktiv og har gåpåmod. Det er desuden vigtigt, at du kan bevare overblikket i travle stunder og tage hurtige, velovervejede beslutninger.

 

Vi glæder os til at tilbyde dig

  • Et team af kompetente og humørfyldte kolleger
  • En alsidig hverdag med et miks af ledelse, samarbejde og operationelle opgaver
  • Lækker morgenmads- samt frokostordning
  • Gode sociale arrangementer, sundhedsforsikring og en attraktiv pensionsordning
  • Tiltrædelse snarest muligt efter aftale

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Asset Manager Steen Paulsen på tlf. 60 43 89 33 eller mail: sbp@birchgm.dk

Upload dit CV og ansøgning snarest muligt via linket. Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet den rette.

Birch Ejendomme ønsker at afspejle samfundet omkring os samt fremme mangfoldighed og ligestilling. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen.

 

Om Birch Ejendomme
Birch Ejendomme blev stiftet i 2010, og vi er i dag blandt landets førende udviklere af lejeboliger i form af rækkehuse og etagebyggeri på tværs af Danmark. Vi bygger på et bredt, tværfagligt samarbejde. Derfor har vi samlet størstedelen af værdikæden under ét tag: fra grundkøb og udvikling til byggestyring, udlejning og drift.

Vi er 240 medarbejdere, som alle bidrager til Birch Ejendommes udvikling – uanset om det er på byggepladsen eller på vores kontorer i Silkeborg og Roskilde. Kendetegnende for os er en kultur præget af ordentlighed, høj faglighed og en uformel omgangstone. Vi lægger vægt på at have det sjovt sammen, både i det daglige, men også til vores sociale arrangementer.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Birch Byg Holding A/S, Sortenborgvej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985242

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook